Про стан розгляду звернень громадян   Ружинської селищної ради за жовтень 2025 року

Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за жовтень 2025 року

  • Переглядів: 26

Робота загального відділу Ружинської селищної ради  з питань розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і з урахуванням вимог ч. 2 ст. 20 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», яким передбачено неприпустимість обмежень прав громадян на звернення під час воєнного стану.

Особливості перебігу строків розгляду звернень громадян  в умовах воєнного стану

Особливості перебігу строків розгляду звернень громадян в умовах воєнного стану

  • Переглядів: 25

   В контексті реалізації гарантованого конституційного права на звернення в сукупності з положеннями статті 64 Конституції України вбачається неможливість встановлення обмежень для кожного отримати відповідь на звернення до суб’єктів владних повноважень, їх посадових осіб, у встановлений законом строк. Порядок, а також строки розгляду звернень за загальним правилом визначені у Законі України «Про звернення громадян» (далі – Закон).     Відповідно до положень частини першої статті 20 Закону звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. Загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.     При цьому, встановлені зазначеною статтею строки розгляду звернень є загальними та у окремих випадках можуть бути врегульовані окремими законами.     Це зокрема випливає зі сфери поширення дії Закону, відповідно до статті 12 якого, його дія не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції, законами України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень», Кодексом адміністративного судочинства України, законами України «Про запобігання корупції», «Про виконавче провадження».     Водночас чинне законодавство України містить й низку інших законів, які не містяться в зазначеному переліку, однак регулюють певні відносини у сфері звернень громадян та встановлюють свої строки їх розгляду, наприклад Податковий кодекс України (щодо звернення за податковою консультацією), Земельний кодекс України (щодо розгляду заяв у сфері землеустрою), Закон України «Про адміністративні послуги» (щодо розгляду заяв на отримання адміністративних послуг) та інші.    З моменту початку дії воєнного стану деякі державні органи призупинили надання відповідей на звернення, що не стосуються воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо.       Дотримання встановлених Законом строків надання відповіді на звернення в умовах воєнного або надзвичайного стану може бути ускладненим з огляду на певні об’єктивні чинники та необхідність здійснення заходів правового режиму воєнного стану, визначених у статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».     Рекомендації суб’єктам владних повноважень: - налагодити дистанційний розгляд звернень громадян; - за можливості продовжити строк розгляду наявних звернень громадян (що не стосуються захисту прав на життя, здоров’я, свободу, безпеку) до 45 днів; - створити за необхідності допоміжну електронну пошту (на період дії правового режиму військового стану) для прийому звернень громадян, на захищених поштових сервісах, на випадок втрати доступу до офіційної електронної поштової скриньки; провести відповідне інформування громадян на офіційних веб-сайті та соцмережах; - оприлюднити на офіційних веб-сайті та соцмережах інформаційне повідомлення щодо можливої тимчасової затримки в розгляді окремих звернень, у зв’язку із здійсненням заходів правового режиму воєнного стану; - надавати усні відповіді на звернення в тих випадках, де це можливо.     У разі, якщо заявник направив звернення на електронну пошту, однак у зв’язку з веденням бойових дій на території населеного пункту воно не було зареєстровано, то відповідальна за розгляд та реєстрацію звернень посадова особа за першої ж нагоди після завершення дії таких обставин зобов’язана зареєструвати та передати такі звернення для розгляду.        Строк розгляду таких звернень розпочинатиметься з моменту їх реєстрації.

Інформація про стан документообігу в Ружинській селищній раді за 9 місяців 2025 року

Інформація про стан документообігу в Ружинській селищній раді за 9 місяців 2025 року

  • Переглядів: 38

  Одним з основних завдань загального відділу - є встановлення в Ружинській селищній раді єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем, методичне керівництво та контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами в відділах та інших структурних підрозділах Ружинської селищної ради, а також робота з архівними документами.    Так, за 9 місяців 2025 року через загальний відділ селищної ради зареєстровано та направлено у роботу за резолюціями керівництва 4480 вхідних документів (з них через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади - 61), а саме: - нормативно-правові документи Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Міністерств та їх структурних підрозділів – 153; - розпорядження Житомирської обласної військової адміністрації, Житомирської обласної ради, Бердичівської районної військової адміністрації та Бердичівської районної ради (копії) –  67; - листи Житомирської обласної ради та Житомирської обласної військової адміністрації – 1508; - листи Бердичівської районної ради та Бердичівської районної військової адміністрації – 1001; - департаменти, управління та відділи Житомирської обласної військової адміністрації – 597; - відділи та управління Бердичівської районної військової адміністрації – 439; - правоохоронні та контролюючі органи – 576; - установи та організації селища – 139.    Із загальної кількості вхідних документів, що надійшли до загального відділу за вищевказаний період, на контролі перебувало 1943 документи.     Протягом 9 місяців 2025 року через загальний відділ селищної ради зареєстровано 994 вихідних документів. Станом на 01.10.2025 прийнято від Державного підприємства «НАІС» та перенаправлено старостинським округам Ружинської територіальної громади 100 витягів про реєстрацію в Спадковому реєстрі через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.    Також одним з покладених на загальний відділ завдань є робота з архівними документами. Так, протягом звітного періоду загальним відділом підготовлено та схвалено на засіданні експертної комісії Ружинської селищної ради, а саме:   -    Зведена номенклатура справ Ружинської селищної ради; -    Опис № 1 Справ постійного зберігання за 2024 рік; -    Опис № 1-к (особового складу) за 2024 рік; -    Акт № 1 про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду зберігання яких закінчилися строки за 2020-2023 роки.

Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за вересень 2025 року

Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за вересень 2025 року

  • Переглядів: 59

Робота загального відділу Ружинської селищної ради  з питань розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008                          № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і з урахуванням вимог ч. 2 ст. 20 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», яким передбачено неприпустимість обмежень прав громадян на звернення під час воєнного стану.

Про стан розгляду звернень громадян   Ружинської селищної ради за серпень 2025 року

Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за серпень 2025 року

  • Переглядів: 71

Робота загального відділу Ружинської селищної ради  з питань розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і з урахуванням вимог ч. 2 ст. 20 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», яким передбачено неприпустимість обмежень прав громадян на звернення під час воєнного стану.

Види та форми запитів на публічну інформацію

Види та форми запитів на публічну інформацію

  • Переглядів: 121

Згідно із частиною третьою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) запити на публічну інформацію можуть бути як індивідуальними, так і колективними. Запитувачем може бути будь-яка фізична або юридична особа, а також об'єднання громадян, крім суб'єктів владних повноважень (пункт 1 частини першої статті 12 Закону).

Про стан розгляду звернень громадян   Ружинської селищної ради за липень 2025 року

Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за липень 2025 року

  • Переглядів: 99

Робота загального відділу Ружинської селищної ради  з питань розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і з урахуванням вимог ч. 2 ст. 20 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», яким передбачено неприпустимість обмежень прав громадян на звернення під час воєнного стану.

Гід державних послуг. Банер