Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за січень 2025 року
Робота загального відділу Ружинської селищної ради з питань розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і з урахуванням вимог ч. 2 ст. 20 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», яким передбачено неприпустимість обмежень прав громадян на звернення під час воєнного стану.
Протягом січня 2025 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 44 звернення громадян, з них:
- з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення – 24;
- із земельних питань – 7;
- з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 6;
- з питань захисту прав дітей – 2;
- з інших питань, що відносяться до роботи селищної ради та її виконавчого комітету – 5.
Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян через загальний відділ зареєстровано одне колективне звернення.
Усі звернення розглядалися з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян».
Також протягом січня 2025 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 4 запити на доступ до публічної інформації. Дані запити опрацьовані своєчасно з дотриманням вимог та термінів Закону України про «Доступ до публічної інформації».