Конкурсу мінігрантів Благодійного фонду “Жіночі можливості в Україні”
Метою конкурсу є підтримка та розвиток місцевого підприємництва у Житомирській та Чернігівській областях, шляхом надання грантів жінкам, які продовжують вести свій бізнес в умовах воєнного стану, бажають зміцнювати та розвивати власну справу.
Фонд виплатить переможницям конкурсу мінігранти у розмірі 80 000 грн. на придбання необхідного обладнання для здійснення підприємницької діяльності та розвитку бізнесу.
Хто має право брати участь у конкурсі
У конкурсі беруть участь жінки-підприємиці, що є громадянками України, мешкають на території Житомирської та Чернігівської областей, мають працюючий бізнес (не менше 6 міс.), зареєстровані, як фізична особа-підприємець у цій області, або релокували бізнес після 24 лютого 2022 року на територію цих областей, та мають підтверджений статус внутрішньо переміщеної особи.
Підприємиці не перебувають і не провадять господарську діяльність на тимчасово окупованих територіях, не мають бізнесових зв’язків та контрактів із Росією, не мають заборгованості перед бюджетом.
Заявниці повинні мати чіткий план розвитку та розширення свого бізнесу, а також впродовж 6 місяців з моменту отримання грантової підтримки від Фонду створити мінімум одне нове робоче місце.
В конкурсі не можуть брати участь підприємиці, які вже отримували грантову допомогу від Фонду “Жіночі можливості в Україні” впродовж минулих 12 місяців.
Процес подачі заявок
Заявки приймаються у зазначений термін проведення конкурсу. Учасниці повинні заповнити онлайн-форму заявки, вказавши всю необхідну інформацію про себе та свій бізнес, а також додати мотиваційний лист та необхідні документи, що підтверджують стаж підприємницької діяльності та план розвитку бізнесу. Заявки, подані після встановленого дедлайну, не розглядаються.
Терміни подання і умови розгляду заявок
● Заявки повинні бути подані протягом встановленого строку з 12 березня по 6 квітня 2025 року (включно).
● Результати конкурсу будуть висвітлені на інформаційних ресурсах Фонду у березні 2025 року. Всі учасниці конкурсу отримають повідомлення про результати розгляду заявок на електронну адресу.
● Подання заявки, а також підтвердження отримання заявки не гарантують надання гранту.
● Грантові кошти можуть та мають бути використані тільки на придбання необхідного обладнання (техніки, інструментів) або спеціалізованого програмного забезпечення для роботи або розширення бізнесу.
До 20% гранту можна використати на маркетингові послуги (брендування, пакування, рекламу, smm).
● Фонд не фінансує адміністративні витрати (в тому числі заробітну плату працівників, оренду приміщень та придбання автотранспорту) та придбання витратних матеріалів, сировини, будівельних матеріалів.
● У рамках Програми будуть розглянуті заявки, які були заповнені з використанням онлайн-форми заявки та подані відповідно до регламенту.
● Умовою подачі та прийняття заявки до розгляду є правильне заповнення всіх пунктів у формі, що призначені для підприємиць.
● У разі некоректного заповнення форми Фонд не уточнюватиме інформацію у учасниць конкурсу і не доповнюватиме заявку.
● Заявки, які не відповідають формальним вимогам, не розглядатимуться.
● Початок реалізації проекту має відбутися не пізніше 30 днів з дати укладення Договору між Фондом та Заявником.
● Заявки від підприємиць, які припинили роботу ФОПа таабо мають фінансову заборгованість, розглядатися не будуть.
● Фонд залишає за собою право не повідомляти учасницям конкурсу про причини НЕ надання гранту.
Критерії відбору переможців
- Стаж підприємницької діяльності (не менше 6 місяців).
- Фінансові показники бізнесу (стабільність, прибутковість, наявні робочі місця,
релокація). - Чіткість та доцільність плану розвитку та розширення бізнесу, актуальність
бізнес-ідеї. - Участь у співфінансуванні проекту.
- Вплив бізнесу на розвиток регіону:
● створення нових робочих місць впродовж наступних 6 місяців (буде перевагою при
відборі заявки);
● реалізація проектів соціальної відповідальності;
● дотримання принципу «Кола по воді» – запровадження систематичної благодійної допомоги шляхом надання безкоштовних послуг та товарів людям з числа малозабезпечених, ВПО або багатодітній родині;
● підтримка вітчизняних товаровиробників. - Інноваційність та креативність підходів у розвитку бізнесу.
Визначення переможців та надання грантів
Комісія з експертів оцінює заявки та відбирає переможців на підставі вищезазначених критеріїв. Переможці будуть оголошені на офіційному сайті фонду та інформаційних ресурсах партнерів конкурсу.
Етапи оцінки:
● Технічний відбір заявок – до 15 квітня 2025 р.
● Експертна оцінка – до 30 квітня 2025 р.
● Оголошення результатів – до 5 травня 2025 р.
Сума гранту буде складатись з двох частин: заявленої суми для придбання обладнання та суми податків (ПДФО та військовий збір), які сплатить Фонд як податковий агент при виплаті міні-гранту.
Після укладання договору грантові кошти перераховуються безпосередньо на банківський рахунок переможниці, яка потім самостійно закуповує необхідне обладнання у перевіреного постачальника, про що надає документальне підтвердження грантодавцю.
Переможниці зобов’язані надати звіти про використання грантових коштів та досягнення запланованих результатів протягом встановленого фондом терміну, зазначеному у договорі.
Звітність та контроль використання грантових коштів Переможниці конкурсу зобов’язані надати звіти про використання грантових коштів, що включають:
- копії первинних документів (рахунки на оплату, видаткові накладні, товарні чеки);
- банківські платіжні документи (квитанції про оплату товару);
- 2 комерційні пропозиції від постачальників обладнання;
- звіт про досягнення запланованих результатів;
- фото-, відеоматеріали, що ілюструють процес реалізації проекту;
- звіт про реалізацію принципу «Кола по воді», у тому числі фотозвіт;
- публікації у соцмережах про отримання гранту;
- повідомлення про найману особу;
Звітність повинна бути подана протягом встановленого фондом терміну (детальна інформація буде зазначена у Договорі). Фонд може проводити моніторинг використання грантових коштів та досягнення результатів протягом 1 року після надання гранту.
Переможниці конкурсу зобов’язані надавати інформацію, що стосується цільового використання грантових коштів та проходити опитування від Фонду для збору статистичної інформації, її аналізу та порівняння показників.
Додаткові умови
Фонд залишає за собою право змінювати умови конкурсу та повідомляти про це учасниць шляхом розміщення інформації на сайті Фонду. Учасниці конкурсу автоматично погоджуються на обробку та використання своїх персональних даних Фондом для організаційних та інформаційних цілей. Учасниці конкурсу можуть бути запрошені до участі в додаткових заходах Фонду та його партнерів, спрямованих на розвиток бізнесу, таких як менторські програми, тренінги та ін.
Цей регламент має на меті забезпечити чітке розуміння умов та процедур проведення конкурсу для всіх зацікавлених сторін. Він спрямований на створення справедливих умов для учасниць та забезпечення прозорості відбору переможниць. Ми сподіваємося, що цей конкурс допоможе розвивати та розширювати підприємницьку діяльність, а також стимулюватиме економічне зростання регіонів.
Проект мінігрантів проводиться за підтримки The Jewish Federations of North America (Федерації єврейських громад Північної Америки).
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfRD870U_y_Z5RgmheOHNoT5qePiXtwVwI-ZYm362GqErJMeg/viewform