Засідання команд психолого-педагогічного супроводу у Ружинському ДНЗ «Казка»
Розвиток дітей раннього віку, забезпечення інклюзивного освітнього простору у дошкільних закладах - одне із завдань розбудови якісної освіти. Протягом тижня у Ружинському ДНЗ «Казка» були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу, які є важливою складовою інклюзивного навчання. У них взяли участь керівник, методист, вихователі, асистенти вихователів, музичний керівник та медична сестра закладу, батьки дітей з особливими освітніми потребами, фахівці інклюзивно-ресурсного центру. Учасники команд обговорили динаміку змін, які відбулися у когнітивному, мовленнєвому, соціальному та фізичному розвитку малят, які навчаються інклюзивно.
Під час засідань фахівцями були надані методичні рекомендації щодо внесення змін до індивідуальних програм розвитку осіб з ООП, визначення короткострокових та довгострокових цілей навчання, шляхи адаптації та модифікації навчальних програм, проведення корекційно-розвиткових занять. Плідна співпраця усіх учасників КППС допомагає створювати умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та організувати якісне інклюзивне навчання у закладі освіти.