КУ «Ружинський інклюзивно-ресурсний центр» Ружинської селищної ради інформує
Для забезпечення якісного інклюзивного освітнього простору важливим акцентом є співпраця між закладами освіти та інклюзивно-ресурсними центрами, щоб школи отримували більше підтримки й допомоги під час навчання дітей з ООП. Фахівці КУ «Ружинський інклюзивно-ресурсний центр» Ружинської селищної ради відвідали Зарудинецьку ЗОШ I-III ступенів з метою надання рекомендацій адміністрації та педагогам школи щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами та алгоритм визначення освітніх труднощів. Педагоги обговорили питання:
- роль асистента вчителя під час організації інклюзивного навчання;
- обов’язки вчителя та асистента вчителя в контексті уроку;
- основне призначення та облаштування ресурсної кімнати згідно вимог законодавства та санітарних норм;
- склад, завдання команди психолого-педагогічного супроводу (наказ МОН України № 609 від 08.06.2018 р. про затвердження примірного Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в закладах загальної середньої та дошкільної );
- визначення цілей та пріоритетів у процесі роботи;
- оформлення індивідуальної програми розвитку;
- опитувальники, відповідно до класу навчання, для визначення першого рівня підтримки, який може бути застосований до дитини та допоможе встановити причину освітніх труднощів, визначення бар’єрів та стратегії подальшої підтримки задля їх подолання.
- методи та засоби надання підтримки учням з труднощами в навчанні та поведінці, які може надати за допомогою ресурсів заклад освіти. Разом тримаємо наш освітянський фронт!