РУЖИНСЬКА ГРОМАДА

Житомирська область, Бердичівський район

Готуєте документи в архів? Загальний відділ селищної ради розповість як це зробити правильно

Дата: 13.01.2023 08:43
Кількість переглядів: 560

Закінчився діловодний рік - час оформляти для архіву завершені справи. Та перед тим, як передати документи в архів, їх потрібно підготувати до зберігання. Необхідно не лише сформувати та оформити справи, а й скласти описи справ. Їх складає особа, відповідальна за діловодство та ведення архівної справи. А завдання керівникі структурних підрозділів проконтролювати щоб усі документи були вчасно передані до відповідного відділу. Опрацьовані документи групують у справи відповідно до погодженої і затвердженої номенклатури справ. Формувати документи у справи потрібно відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5. За обсягом справа постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання не повинна перевищувати 250 аркушів — не більше 4 см завтовшки. Документи мають бути сформовані у справи в хронологічному та/або логічному порядку. Положення, правила, інструкції тощо, затверджені розпорядженнями/наказами, групують разом із зазначеними документами. Якщо вони затверджені як самостійні документи, їх формують в окремі справи за видами і хронологією. У різні справи мають бути згруповані розпорядження/накази:

•з питань основної діяльності;

•з адміністративно-господарських питань;

•з кадрових питань. Розпорядження/накази з кадрових питань групують відповідно до їх видів і строків зберігання. Не можна групувати разом накази з кадрових питань тривалого (75 років) та тимчасового (5 років) зберігання. При великих обсягах документів розпорядження/накази з кадрових питань, що стосуються різних управлінських рішень (приймання на роботу, звільнення, преміювання, відрядження, відпустки), слід групувати в окремі справи. Якщо різних видів розпоряджень/наказів з кадрових питань створюється незначна кількість, їх можна групувати за строками зберігання:

•в одну справу — розпорядження/накази тривалого строку зберігання;

•в іншу — тимчасового строку зберігання. Документи засідань колегіальних органів групують у дві справи:

•протоколи і документи до них — доповіді, довідки, проєкти рішень тощо; •документи з організації засідань — порядок денний, макет розміщення, список запрошених тощо.

Протоколи засідань колегіальних органів групують у справи в хронологічному порядку і за номерами. Документи систематизують за датами та номерами протоколів, а в межах групи документів, що стосуються одного протоколу, - за порядком денним засідання.

Доручення установ вищого рівня і документи, пов’язані з їх виконанням, групують у справи за напрямами діяльності закладу або за авторами ініціативних документів. Якщо документів небагато, їх групують в одну справу. У справі документи слід систематизувати за датами доручень. Затверджені плани, звіти, кошториси, титульні списки групують у справи окремо від проєктів цих документів.

Листування потрібно групувати за змістом і кореспондентською ознакою. Систематизувати в хронологічному порядку: документ-відповідь розмістити за документом-запитом. Відомості про стягнення, заохочення, виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника, заміщення вакантної посади вносяться до доповнення до особового листка з обліку кадрів. Розрахунково-платіжні відомості (особові рахунки) працівників закладу систематизують в межах року за прізвищами в алфавітному порядку, а відомості на виплату грошей (відомості нарахування заробітної плати) формують щомісяця в межах року. Звернення, які стосуються питань роботи закладу, та всі документи щодо їх розгляду і виконання, групують окремо від звернень громадян з особистих питань.

Звернення громадян з особистих питань залежно від їх кількості зазвичай групують за тематикою порушених питань. Кожне звернення і документи з його розгляду складають у справі самостійну групу. Повторні звернення і документи з їх розгляду систематизують у справи разом з попередніми.

Начальник загального відділу Юлія Федорович

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування: Чи бажаєте ви щоб на території Ружинської ТГ увімкнули вуличне освітлення?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних