РУЖИНСЬКА ГРОМАДА

Житомирська область, Бердичівський район

Про роботу відділу охорони здоров’я та соціального захисту населення Ружинської селищної ради за 2024 рік.

Дата: 17.01.2025 19:56
Кількість переглядів: 128

Відділ охорони здоров’я та соціального захисту населення Ружинської селищної  ради утворено відповідно рішенням I сесії VIII скликання від 15.12.2020 №10.

Основними завданнями Відділу є

- Забезпечення реалізації на території громади державної політики у сфері соціального захисту населення.

- Визначення та реалізація соціальних пріоритетів розвитку громади, розробка місцевих програм соціального спрямування, проектів, програм та заходів щодо підтримки вразливих категорій населення.

- Запровадження та надання місцевих гарантій соціального захисту, соціальної підтримки мешканців громади.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- Забезпечує виконання законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань, що віднесенні до його відання.

- Розробляє та подає в установленому порядку пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку та проектів місцевих бюджетів, забезпечує в межах своїх повноважень їх виконання, готує проекти рішень які стосуються

- Бере участь у стратегічному плануванні розвитку соціальної сфери громади, здійснює підготовку пропозицій до проектів місцевих програм соціального розвитку, проекту бюджету громади.

- Проводить консультування з питань застосування законодавства щодо призначення, соціальної допомоги, житлових субсидій, надання пільг, компенсацій за догляд (надання соціальних послуг), санаторно-курортного лікування, компенсаційних виплат за санаторно-курортне лікування та відшкодування вартості проїзду громадянам деяких пільгових категорій, отримання засобів реабілітації, встановлення статусу особи, з інших питань, пов’язаних із соціальною підтримкою населення;

- Вирішує відповідно до законодавства питання щодо соціальної підтримки населення громади (прийому документів для призначення і виплати  соціальної допомоги, компенсацій, житлових субсидій, надання пільг, інших грошових соціальних виплат).

Протягом року відділом забезпечується реєстрація та формування електронних справ отримувачів допомоги з використанням програмного комплексу «Соціальна громада» та Єдиної інформаційної системи соціальної сфери через які здійснюється прийом документів в електронному вигляді від мешканців громади для отримання усіх видів державних соціальних допомог, пільг, компенсацій та субсидій та в подальшому надсилання електронних справ відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення райдержадміністрації та Пенсійному фонду України засобами електронного зв’язку  через інформаційні системи Мінсоцполітики.

Спеціалістами відділу за звітний період прийнято 2702 звернення та сформовано електронних справ на всі види державних допомог, пільг та субсидій.

 

 

В тому числі :

- Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми– 546

- Субсидії – 1312

- Пільги – 417

- Адресна допомога внутрішньо- переміщеним особам – 16

- Допомога багатодітним сім’ям – 15

- Допомога по догляду за псих. хворим – 93

- Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від аліментів – 17

- Пакунок малюка – 41

- Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі – 7

- Допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 50

- Допомога на дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування – 3

- Компенсація фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 49

З травня 2024 року на відділ покладено функцію з прийняття документів для встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка -вкладки) та встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та членів сім’ї загиблого (померлого) Захисника та Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки). Протягом звітного періоду прийнято 36 звернень на встановлення статусу, та видано 36 посвідчень, з них:

  • 17 посвідчень членів сім’ї загиблого (померлого) Захисника та Захисниці України;
  • 19 посвідчень особи з інвалідністю внаслідок війни.

Протягом року прийнято 8 пакетів документів для встановлення опіки над недієздатною повнолітньою особою. Проведено 8 засідань опікунської ради. Оформлено 8 особових справ, осіб, які потребують опіки чи піклування.

Проведено 14 засідань комісії з надання соціальних послуг. Надано дозвіл для надання соціальних послуг 430 особам.

Проведено 20 засідань комісії з надання одноразової матеріальної та натуральної благодійної.  Розглянуто 176 заяв, а саме:

 - про надання допомоги членам сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України – 25 на суму 360,0 тис.грн.

  - надання допомоги особам, які потребують довготривалого та дорого вартісного лікування (поранені військовослужбовці)  -  65 на суму – 402,0 тис.грн.  

- надання допомоги сім’ям осіб, які брали участь в АТО, війні по захисту України - 23 на суму  - 143,0 тис.грн.                                                                                                                                                                                                                                              - надання допомоги особам, які потребують довготривалого та дорого вартісного лікування (онкохворі)  - 44 на суму450,0тис.грн.                                                                                                                                                                             - на надання одноразової грошової  допомоги, громадянам , які потрапили в  складні життєві обставини (стихійне лихо - пожежа) – 5 на суму - 100,0 тис.грн.                                                                                          - про надання допомоги особам, які потрапили в скрутне матеріальне становище - 14  на суму 55,5 тис.грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 року № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період» з червня 2024 року на відділ покладено функцію організації роботи щодо встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) особами, які зареєстровані/проживають на території Ружинської селищної ради та видачу відповідного акту. Проведено 19 засідань комісії зі встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду)  на яких розглянуто 104 звернення та видано 93 акти.

Проведено опрацювання та призначення 49 звернень, щодо  компенсації  з надання соціальних послуг на непрофесійній основі. Щомісячно формуються електронні платіжні відомості на банківські установи, щодо виплати компенсації. Станом на 01.01. 2025 року компенсацію  з надання соціальних послуг на непрофесійній основі отримує 33 особи. Нараховано та проведено виплату компенсації протягом 2024 року на суму 689,7 тис.грн.

 Повідомно зареєстровано 7 колективні договори та зміни до них: Зарудинецький ліцей, Ружинський ліцей, КУ «Ружинський інкслюзивно-ресурсний центр», Верхівнянський дошкільний навчальний заклад, СВК «Ружинський, Зарічанська гімназія, Немиринецький ліцей

Видано 222 актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї для призначення допомог, пільг та субсидії на житлово-комунальні послуги

Щоквартально подавалась звітність по невиробничому травматизму на території Ружинської селищної ради та звіт по туберкульозу.

Приймалась участь в нарадах по  удосконалення організації та забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною та вторинною медичною допомогою.

Надавались відповіді на контрольні листи.

Постійно приймається участь в онлайн - семінарах та онлайн-практикумах.

Спеціалістами відділу надавались консультації старостам, діловодам населених пунктів щодо використання програмного комплексу ІС «Соціальна громада» та програмного комплексу ЄІССС

Протягом року надано консультації 3270 особам.

 

Начальник відділу                                                         Світлана СТАВНИЧА

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування: Чи бажаєте ви щоб на території Ружинської ТГ увімкнули вуличне освітлення?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних