Інформація про розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу Житомирської обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій та міських ради у січні-вересні 2024 року
Інформація про розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу Житомирської обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій таміських ради у січні-вересні 2024 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» (зi змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 14.02.2008 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року 109/2008» обласною та районними військовими адміністраціями, виконавчими комітетами міст ужито низку організаційних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян, як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Протягом січня-вересня 2024 року до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 4685 заяв, скарг та пропозицій громадян, що на 2078 менше, ніж за аналогічний період 2023 року.
Із загальної кількості порушених питань у зверненнях громадян 4640 взято на контроль.
За результатами розгляду 1365 звернень, або 29 % від загальної кількості вирішено позитивно, 1943, або 41 % від загальної кількості надано роз'яснень, 1123 звернення надіслано за належністю відповідно до статті 7 частини 3 Закону України «Про звернення громадян».
Станом на 01.10.2024 перебувало на контролі 254, або 5,4 % від загальної кількості звернень.
Протягом січня-вересня 2024 року до обласної військової адміністрації надійшло 21 повторне звернення, що становить 0,4 % від загальної кількості. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів Житомирського району - 9, або 0,45 % загальної кількості.
Від центральних органів державної влади України, до яких звернулися жителі області, на розгляд та виконання до обласної військової адміністрації надійшло 3570 звернень, або 76,2 % від загальної кількості. Серед них: з Офісу Президента України — 52 звернення, Кабінету Miністрів України — 52 звернення, Верховної Ради України — 29 звернень та від Державної установи «Урядовий контактний центр» — 3105 звернень.
Аналіз даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень - 1561, або 33,3 % від загальної кількості надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян — ветеранів та інвалідів війни i праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів життєвих потреб. Серед зазначеної категорії громадян найбільше звернень на адресу обласної військової адміністрації надійшло від: ociб з інвалідністю загального захворювання, ветеранів праці та пенсіонерів - 1400 звернень, або 30 % від загальної кількості, членів багатодітних сімей, одиноких матерів - 69 звернень, або 1,5 % від загальної кількості; інвалідів війни - 46 звернень, або 1% від загальної кількості; учасників війни та бойових дій - 23 звернення, або 0,4 % від загальної кількості; потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС - 21 звернення, або 0,4% від загальної кількості; членів сімей, загиблих військовослужбовців, вдів — 11, або 0,23% від загальної кількості.
Протягом січня-вересня 2024 року на адресу районних військових адміністрацій та виконкомів міських рад надійшло 18528 звернень громадян, що на 688 звернень менше, порівняно з аналогічним періодом 2023 року.
Керівництвом обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій взято та міських рад на особистий контроль питання щодо розгляду звернень громадян та забезпечується проведення першочергового особистого прийому інвалідів війни, жінок, яким присвоєне почесне звання «Мати-героїня» та Героїв України. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, iз якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварій на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.
*Уci звернення розглядаються керівництвом обласної військової адміністрації, районних військових адміністрації та міських ради. За результатами розгляду авторам звернень надаються обґрунтовані відповіді у визначені законодавством терміни. Сформовані справи зберігаються відповідно до чинного законодавства.
Також протягом січня-вересня 2024 року районними військовими адміністраціями та міськими радами на постійній основі забезпечено роботу телефонних «гарячих ліній», на які надійшло 84366 звернень громадян.
Найбільш характерні питання як порушили жителі житомирської області у телефонному режимі, стосувалися охорони здоров’я, зокрема питання, які стосувалися якості надання медичних послуг, діяльності закладів охорони здоров’я, отримання лікарських засобів за урядовою програмою «Доступні ліки», роботи МСЕК, ЛКК. Питання освіти: а саме, безкоштовного харчування учнів 1-4 класів, боулінг та мобінг у закладах загальної середньої освіти, підвезення учнів до закладів освіти, несвоєчасна виплата заробітної плати вчителям.
Підсумки роботи із зверненнями громадян за звітний період свідчать, що вона залишається пріоритетним напрямом діяльності, вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.
Загальний відділ Ружинської селищної ради