Доступ до публічної інформації в умовах воєнного стану
Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, а також у інших розпорядників, визначених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Доступ до публічної інформації здійснюється шляхом:
- надання інформації у відповідь на запит;
- оприлюдненням інформації на власних ресурсах.
В умовах воєнного стану відповідно до положень ч. 3 ст. 34 Конституції України, ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до інформації може підлягати обмеженням, перш за все, для захисту інтересів національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи кримінальним правопорушенням.
Також відповідно до частини шостої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації може застосовувати інструмент відстрочки в задоволенні запиту на інформацію, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені законодавством строки у разі настання обставин непереборної сили (надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, зокрема загроза війни, збройний конфлікт, ворожі атаки, загальні військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна тощо).
Для реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Ружинська селищна рада, подати запит на інформацію, можна одним зі шляхів:
1. Скласти текст запиту в довільній формі або скористатись шаблоном форми та надіслати одним із способів, найзручнішим для Вас:
- електронною поштою: 04344707@mail.gov.ua
(УВАГА! Гарантовано будуть розглянуті запити на інформацію до Ружинської селищної ради, відправлені тільки на цю адресу електронної пошти);
- поштою на адресу: вул. Незалежності, 2, с-ще Ружин, Бердичівський район, Житомирська область, 13601(на конверті вказати: «Запит на інформацію»);
- особисто, в приміщенні Ружинської селищної ради до загального відділу за вищевказаною поштовою адресою (ІІІ поверх, каб 45а) в пн-чт із 8:30 до 16:00, у п'ятницю із 8:30 до 15:00.
2. Зателефонувати та подати запит усно за номером: (04138) 30101.
Звертаємо увагу, що дублювати свій запит та надсилати його різними шляхами не потрібно!
Усі запити незалежно від способу подачі (електронною, засобами поштового зв’язку та усно телефоном) опрацьовуються однаково, відповідно до чинного законодавства.
Запит на інформацію має містити:
- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Термін надання відповідей на запити 5 робочих днів. Розпорядник має право продовжити термін розгляду запиту до 20 робочих днів (із обов’язковим повідомленням запитувача), якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних.
Загальний відділ Ружинської селищної ради