РУЖИНСЬКА ГРОМАДА

Житомирська область, Бердичівський район

Основні терміни, що зустрічаються під час розгляду звернень громадян

Дата: 31.07.2024 09:43
Кількість переглядів: 64

Звернення –– викладені у письмовій або усній формі пропозиції, заяви, скарги. Письмові звернення — викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, надіслані поштою або передані громадянином особисто або через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

          Усні звернення –– викладені в усній формі пропозиції, заяви, скарги, що записані посадовою особою під час особистого прийому.

          Індивідуальне звернення –– звернення, що надане окремою особою.

          Колективне звернення ––  звернення, що надане групою осіб (2 і більше).  

             Анонімне звернення — письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого не можливо встановити авторство.

          Повторні звернення — викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, зауваження винятково з тих питань, що вже порушувалися громадянином у попередньому зверненні і на які громадянин отримав відповідь по суті і при цьому відсутні нові дані чи факти, що потребують додаткової перевірки.

          Дублетне звернення — пропозиції, заяви і скарги одного і того ж  громадянина з одного й того ж питання, що надіслано різним адресатам і надійшли на розгляд від державних органів вищого рівня чи іншим установам, організація, підприємствам, ЗМІ за належністю для їх розгляду по суті, якщо останніми вже отримані звернення відповідного змісту.

          Пропозиція (зауваження) –– звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

          Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням сприяти реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.

          Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

          Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних