Створення інклюзивних класів
У Ружинському ліцеї створені інклюзивні класи в яких навчається найбільша кількість дітей з особливими освітніми потребами серед навчальних закладів нашої громади. З метою забезпечення ефективності освітнього процесу, були створені команди психолого-педагогічного супроводу. Підсумкові засідання таких команд відбулися вкінці навчального року. Учасники обговорили результати засвоєння навчальної програми, проаналізували досягнені успіхи відповідно до цілей визначених у індивідуальній програмі розвитку кожної дитини та важливість психологічного супроводу в навчанні та розвитку дітей з ООП. Розглянули навчальні труднощі і поведінкові особливості кожного учня. Визначили подальші напрямки та пріорітети навчально-корекційної діяльності на наступний навчальний рік.