Пошук

Про роботу відділу організації надання адміністративних послуг за 2023 рік

Дата: 28.02.2024 12:03
Кількість переглядів: 52

Відділ організації надання адміністративних послуг Ружинської селищної ради є структурним підрозділом Ружинської селищної ради, що утворений для здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру  надання адміністративних послуг і на який покладаються керівництво та відповідальність за організацію діяльності такого Центру. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері надання адміністративних послуг та забезпечує організацію надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг Ружинської селищної ради.

Відділ, під час виконання покладених на нього завдань:

  • Взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади,

іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, або організаціями в рамках чинних Меморандумів та угод про співпрацю.

  •    Забезпечує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії адміністратора із суб’єктами надання адміністративних послуг або безпосередньо адміністратором.
  • Надає вичерпну інформацію щодо необхідного переліку документів для

отримання адміністративних послуг.

  • Постійно інформує населення громади про зміни законодавства у сфері

надання адміністративних послуг.

 Наразі через ЦНАП Ружинської селищної ради запроваджено надання 319 адміністративних послуг різного спрямування  які обєднані у групи та мають відповідний ідентифікатор відповідно до Гіду з Державних послуг:

- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання;

- реєстрація нерухомості та бізнесу;

- послуги соціального характеру;

- реєстрація громадських об’єднань;

- безпека життєдіяльності; санітарно-епідемічне благополуччя;

- послуги місцевого характеру та інші.

  •   Центр надання адміністративних послуг Ружинської селищної  повністю відповідає вимогам фізичної та інформаційної безбар’єрності:
  • забезпечено наявність пандусу;
  • наявні  сходи з поручнями;
  • облаштовано вхід до будівлі інформаційною табличкою, виконаною збільшеним шрифтом та у контрастному співвідношенні кольору шрифту відносно фону таблички;
  • наявна інформаційна табличка , яка дублюється шрифтом Брайля;
  • наявні інформаційні таблички у приміщенні (номери робочих місць, вказівники), які виконані у контрастному співвідношенні кольору шрифту відносно фону таблички, вказівники дублюються шрифтом Брайля).
  • підключено програму «СЕРВІС УТОГ» для осіб з інвалідністю зі слуху наявна санітарна кімната, обладнана для потреб осіб з інвалідністю;
  • наявні  місця для тимчасового розміщення дитячих колясок.
  • для зручності сплати за адміністративні послуги у ЦНАП встановлено POS-термінал для розрахунків банківською карткою;
  • запроваджено прийом Е-документів налаштований через Шеринг Дія QR та програмний комплекс «Вулик». Це дає змогу відвідувачам, які мають паспорти та інші документи в ДІЇ  передавати інформацію для отримання адміністративної послуги без паперових носіїв.
  • Центр надання адміністративних послуг підключено до онлайн моніторингу та  оцінки  якості послуг Порталу Дія. Кожен відвідувач може залишити цифровий відгук, який опрацьовується через програмне забезпечення VOICER.

Протягом звітного періоду працівниками відділу надавалися  роз’яснення, консультування та  практична допомога мешканцям громади по питаннях користування мобільним додатком Дія для отримання витягів про місце проживання, зміни адреси реєстрації внутрішньо переміщених осіб, скасування статусу внутрішньо переміщеної особи в Дії, отримання витягу про несудимість, подачі заявки на послугу єВідновлення  та інше.

Керівник відділу та адміністратори протягом 2023 року  проходили навчання в особистому кабінеті на Платформі Центрів Дія, підвищуючи свою кваліфікацію та професійний рівень. Крім того,  взяли участь у ряді  навчальних онлайн - вебінарів  для роботи з реєстрами та отримали відповідні сертифікати.

Відповідно до покладених  функцій,  з метою виконання показників цифрового розвитку громади, начальником відділу протягом 2023 року  проводилася робота з налаштування перевірки цифрових документів через сценарій Дія QR усіма комунальними установами громади (дошкільні навчальні заклади, школи, лікарня та ЦПМСД, МКП «Господарник»,  Центр культури та дозвілля та інші). Крім того, проводилася інформаційно-розяснювальна кампанія щодо дій громадян у випадку, коли вони стикаються із кібершахрайством та іншими кіберзлочинами.

Протягом 2023 року працівниками відділу організації надання адміністративних послуг надано 11903 адміністративних послуг різного спрямування, а саме:

- компенсація за  розміщення внутрішньо переміщених осіб -506,

- надання інформації з Єдиних та Державних реєстрів - 462,

- реєстрація речових прав на нерухоме майно - 8794 ,

- реєстрація змін до громадського формування-2,

- повідомлення про пошкоджене майно-3,

- видача витягів з ДЗК- та довідок про нормативно грошову оцінку земельної ділянки – 1892,

- надання дозволу на розробку та затвердження проектів землеустрою – 244,

- реєстрація декларації про готовність обєкта до експлуатації та повідомлення про початок виконання будівельних робіт -63.

Слід зазначити,  що у Центрі надання адміністративних послуг існує ряд проблемних питань,  які потребують вирішення на державному рівні:

  • вжити заходів щодо встановлення чіткого алгоритму взаємодії ЦНАП та Пенсійного фонду України щодо отримання результатів послуг для призначення пільг та субсидій, налагодження безперебійної роботи реєстрів Пенсійного фонду України;
  • розглянути питання щодо можливості отримання результатів послуг з призначення пільг та субсидій в кабінеті масового електронного сервісу Пенсійного фонду України;
  •  вжити заходів щодо доопрацювання та оптимізації роботи Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС) та програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» шляхом їх об’єднання в один програмний продукт.
  • врегулювати питання щодо технічної можливості видачі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» через ЦНАП.
  • Забезпечити використання е-документів усіма органами виконавчої влади;
  • опрацювати питання щодо передачі до ЦНАП робочих станцій для надання паспортних послуг, які вивільнились внаслідок ліквідації структурних підрозділів ДМС.
  • змінювати підхід до обрахування плати за надання адміністративних послуг на державному рівні.

 

Вирішення цих питань значно покращить сервіс Центру надання адміністративних послуг, зробить роботу адміністраторів більш зрозумілою для громадян, зменшить час, витрачений на кожного відвідувача,  та допоможе зняти  соціальну напругу в суспільстві.

 

        

Начальник відділу організації

надання адміністративних послуг

Ружинської селищної ради                                                Тетяна ХМЕЛЬНИЦЬКА

 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь