Інформація про розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу Житомирської обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій та міських ради у 2023 році
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» (зi змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 14.02.2008 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року 109/2008» обласною та районними військовими адміністраціями, виконавчими комітетами міст ужито низку організаційних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян, як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Протягом 2023 року Житомирською обласною військовою адміністрацією, районними військовими адміністраціями та органами місцевого самоврядування області отримано та опрацьовано 138774 звернення громадян, що на 2135 звернень менше, ніж за 2022 рік.
Із загальної кількості звернень – 60601 (43,6%/) надійшло поштою (з яких 6875 звернень – засобами електронного зв’язку) 78173 (56,3%) отримано під час особистих прийомів громадян керівництвом Житомирської обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій, районних рад, міських, сільських та селищних рад територіальних громад.
Із загальної кількості звернень громадян 726 повторних звернень, що складає 0,5% від загальної кількості звернень за цей період та на 31 звернення більше аналогічного показника минулого року (протягом 2022 року надійшло 695 повторних звернень).
Протягом звітного періоду до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області надійшло 2086 колективних звернення громадян, що складає 2% від загальної кількості звернень. Порівняно з попереднім роком кількість колективних звернень збільшилася на 279 (протягом 2022 року надійшло 1807 колективних звернень).
За результатами розгляду звернень вирішено позитивно – 106500 (76,7), дано роз’яснення з посиланням на правові норми або необхідність ужиття додаткових дій з боку заявників на 28105 (20,2), відмовлено у задоволенні – 709 (0,5%), оскільки вирішення порушених питань не передбачено чинним законодавством.
Протягом 2023 року жителі області у своїх зверненнях до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування порушили 147878 питань, Найбільш чисельною групою є питання соціального захисту – 70872 або 47,9% від загальної кількості питань, аграрної політики і земельних відносин – 17288 або 11,7%; комунального господарства – 9042 або6,1%; сімейної та гендерної політики – 8983 або 5%; житлової політики – 3880 або 2,6% та охорони здоров’я – 2542 або 1,7% .
За період з 01 січня по 31 грудня 2023 року до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 9130 від жителів області, з них 248 – електронною поштою. Із загальної кількості звернень в обласній військовій адміністрації опрацьовано 9096 письмових та 34 усних звернень.
Протягом 2023 року від центральних органів державної влади, до яких звернулися жителі області, на розгляд та виконання надійшло 7324 звернень, що складає 80,2% від усіх звернень, отриманих Житомирською обласною військовою адміністрацією за звітний період, зокрема з: Офісу Президента України надійшло – 124 звернення (1,4%), Кабінету Міністрів України – 64звернення (0,7%), Верховної ради України – 25 звернень (0,3%), державної установи «Урядовий контактний центр» - 6697 (73,3%) та 414 звернень (5,6%) від інших державних установ та організацій.
За результатами розгляду 3149 (31,4%) звернень задоволено, на 4851 (53,1% звернення надано роз’яснення, 907 (9,9%) звернень переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 17 (0,2%) звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» та 206 (2,2%) звернень знаходяться на розгляді в Житомирській області військовій адміністрації.
Керівництвом обласної, районної військових адміністрацій, міськими головами було проведено 573 особистих прийоми громадян, на яких подано 1009 звернень та 88 виїзних прийомів громадян, на яких подано 104 звернення.
На виконання абзацу четвертого пункту 1 Указу Президента України керівництвом обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій та міських рад взято на особистий контроль питання щодо розгляду звернень громадян та забезпечується проведення першочергового особистого прийому інвалідів війни, жінок, яким присвоєне почесне звання «Мати-героїня» та Героїв України. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварій на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.
Протягом 2023 року районними військовими адміністраціями, міськими радами на постійній основі забезпечено роботу телефонних «гарячих ліній», на які надійшло 120442 звернення від жителів області.
За період з 01 січня по 31 грудня 2023 року на телефонні «гарячі лінії» структурних підрозділів обласної військової адміністрації надійшло 348 звернень. Найчастіше громадяни зверталися на «гарячу лінію» Департаменту охорони здоров’я обласної військової адміністрації – 126 звернень, Державного архіву Житомирської області – 107 звернень, Департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації – 30 звернень та Департаменту регіонального розвитку обласної військової адміністрації – 30.
На телефонну «гарячу лінію» голови Житомирської обласної державної адміністрації у 2023 році звернулося 39 жителів області, які порушили 41 питання. Зокрема 11 питань – діяльність комунального господарства, 6 – питань – соціальний захист населення, 5 – питань – охорона здоров’я тощо.
Уci звернення розглядаються керівництвом обласної військової адміністрації, районних військових адміністрації та міських ради. За результатами розгляду авторам звернень надано обґрунтовані відповіді у визначений законодавством терміни. Сформовані справи зберігаються відповідно до чинного законодавства.
Загальний відділ Ружинської селищної ради