Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за листопад 2023 року
Робота загального відділу Ружинської селищної ради з питань розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
За листопад місяць 2023 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 46 звернень громадян, з яких:
- з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення – 29;
- із земельних питань – 6;
- з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 3;
- з питань захисту прав дітей – 2;
- з питань роботи відділу правового забезпечення – 1;
- з питань антикорупційного законодавства – 1;
- з інших питань, що відносяться до роботи селищної ради та її виконавчого комітету – 1.
Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян через загальний відділ зареєстровано:
- колективних звернень – 2;
- депутатських звернень - 1.
Усі звернення розглянуті та проаналізовані з дотриманням вимог та термінів Закону України «Про звернення громадян».
Також, протягом листопада 2023 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 3 запити на доступ до публічної інформації. Всі запити опрацьовані своєчасно з дотриманням вимог та термінів Закону України про «Доступ до публічної інформації».
Загальний відділ Ружинської селищної ради