Перереєстрація громадян, які перебувають у черзі на отримання житла
Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень, рішення виконавчого комітету Ружинської селищної ради від 28 листопада 2023 року №199 «Про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Ружинської селищної ради» в період з 01.12.2023 року по 29.02.2024 року проводиться перереєстрація громадян, які перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевірятимуться їх облікові дані.
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:
1.Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (Ф-№2) всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку;
2.Копія свідоцтва про право власності та технічного паспорта (у випадку проживання у власному будинку або приватизовані квартирі);
3.Копії паспортів (1,2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів сім’ї;
4.Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім’ї, в т.ч. неповнолітніх дітей;
5. Довідки з місця роботи (навчання) черговика та дорослих членів сім’ї, копія пенсійного посвідчення;
6.Копія свідоцтва про одруження (народження дітей) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї;
7.Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку;
8.Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) у черговика та членів сім’ї нерухомого майна та приватизованої житлової площі;
9.Акт обстеження житлово-побутових умов проживання.
Громадяни, які, станом на 1 березня 2024 р., не пройдуть перереєстрацію та не поновлять свої облікові дані, не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.
Документи подавати до управління житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва Ружинської селищної ради каб. №25 за адресою: вул.Незалежності, 2 смт Ружин.