РУЖИНСЬКА ГРОМАДА

Житомирська область, Бердичівський район

Про проведену роботу загального відділу Ружинської селищної ради за листопад 2023 року

Дата: 01.12.2023 14:36
Кількість переглядів: 160

Фото без опису    Загальним відділом Ружинської селищної ради  протягом листопада місяця 2023 року зареєстровано 720 документів, з них:
-    вхідної документації – 541;
-    вихідної документації  - 113;
-  заяв, клопотань та пропозицій  громадян, що проживають на території  селищної ради та за межами громади –  49; 
-    запитів на доступ до публічної інформації – 3; 
-    розпоряджень з основної діяльності –  14.


    Також протягом звітного періоду працівниками загального відділу сформовано 19 архівних справ на тимчасове зберігання.
     Прийнято від Державного підприємства «НАІС» та опрацьовано    15 витягів про реєстрацію в  Спадковому реєстрі через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
    Підготовлено 4 інформації з питань діяльності загального відділу селищної ради на сайт громади. 
    Опрацьовано стан звернень громадян Ружинської селищної ради за   листопад місяць 2023 року.
    Проведено  моніторинг  виконання вхідних документів за листопад місяць 2023 року. 
    Протягом звітного періоду  прийняли участь:
-  в інформаційних сесіях (он-лайн формат) за підтримки  Програми «ULEAD» з Європою на теми: «Організація роботи місцевої ради та її органів; Порядок підготовки та проведення засідань колегіальних органів»;  «Обмеження доступу до публічної інформації під час воєнного стану»;
-  в 2 засіданнях «круглого столу» (он-лайн формат), який організований Черкаською міською військовою адміністрацією за участю представників від ПРООН в Україні; представників від Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини на теми:  «Стан забезпечення органами державної влади та місцевого самоврядування інформаційних прав в умовах воєнного стану» (Презентація результатів моніторингу стану забезпечення інформаційних прав в умовах воєнного стану в 2023 році), «Особливості забезпечення права на звернення в умовах воєнного стану», «Особливості забезпечення права на доступ до публічної інформації в умовах воєнного стану»
    Станом на 30 листопада 2023 року на контролі загального відділу перебувало -  156 документів. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування: Чи бажаєте ви щоб на території Ружинської ТГ увімкнули вуличне освітлення?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних