Інформація про розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу Житомирської обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій та міських рад у січні-вересні 2023 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» (зi змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 14.02.2008 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року 109/2008» обласною та районними військовими адміністраціями, виконавчими комітетами міст ужито низку організаційних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян, як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Протягом січня-вересня 2023 року до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 6763 заяв, скарг та пропозицій громадян, що на 519 більше, ніж за аналогічний період 2022 року.
Громадяни у своїх зверненнях порушили 6776 питань, з них 6713 взято на контроль.
Вирішено позитивно 2164 звернення, або 32 % від загальної кількості, на 3544, або 52,4 % від загальної кількості надано роз'яснення, 653 звернення надіслано за належністю відповідно до статті 7 частини Закону України «Про звернення громадян».
Станом на 01.10.2023 перебувало на контролі 332, або 4,9 % від загальної кількості звернень.
Протягом січня-вересня 2023 року до обласної військової адміністрації надійшло 37 повторних звернень, що становить 0,5 % від загальної кількості. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів Житомирського району - 9, або 24,3 % загальної кількості.
Від центральних органів державної влади України, до яких звернулися жителі області, на розгляд та виконання до обласної військової адміністрації надійшло 5527 звернень, або 81,7 % від загальної кількості. Серед них: з Офісу Президента України — 100 звернень, Кабінету Miністрів України — 46 звернень, Верховної Ради України — 19 звернень та від державної установи «Урядовий контактний центр» — 5055 звернень.
Аналіз даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень - 1236, або 18,3 % від загальної кількості надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян — ветеранів та інвалідів війни i праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів життєвих потреб. Серед зазначеної категорії громадян найбільше звернень на адресу обласної військової адміністрації надійшло від: ociб з інвалідністю загального захворювання, ветеранів праці та пенсіонерів - 1911 звернень, або 28,3 % від загальної кількості, членів багатодітних сімей, одиноких матерів - 77 звернень, або 4,1 % від загальної кількості; інвалідів війни та учасників бойових дій - 67 звернень, або % від загальної кількості; потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС - 51 звернення, або 0,8 % від загальної кількості; учасників війни та бойових дій - 33, або 0,5 % від загальної кількості; членів сімей, загиблих військовослужбовців, вдів — 27 звернень.
Протягом січня-вересня 2023 року на адресу районних військових адміністрацій та виконкомів міських рад надійшло 19216 звернень громадян, що на 2957 звернень більше, ніж за аналогічний період 2022 року.
Керівництвом обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій взято та міських рад на особистий контроль питання щодо розгляду звернень громадян та забезпечується проведення першочергового особистого прийому інвалідів війни, жінок, яким присвоєне почесне звання «Мати-героїня» та Героїв України. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, iз якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварій на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.
Уci звернення розглядаються керівництвом обласної військової адміністрації, районних військових адміністрації та міських ради. За результатами розгляду авторам звернень надаються обґрунтовані відповіді у визначені законодавством терміни. Сформовані справи зберігаються відповідно до чинного законодавства.