РУЖИНСЬКА ГРОМАДА

Житомирська область, Бердичівський район

Управління ЖКГ Ружинської селищної ради інформує про проведення закупівлі

Дата: 19.10.2023 09:07
Кількість переглядів: 457

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Щебенево-піщана суміш

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва Ружинської селищної ради

1.2. місцезнаходження  замовника: 13601, Житомирська область, Бердичівський район, смт. Ружин, вул. Бірюкова, 2

1.3. ідентифікаційний код замовника: 44613690

1.4.  категорія  замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.1 ст.2 Закону).

 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Щебенево-піщана суміш ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 665769,60 (шістсот шістдесят п’ять тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень 00 копійок)

4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2210

5. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями

6. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-10-18-007366-b

7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

1. Кількість:

Найменування

Товару

Одиниця виміру

 

Кількість

 

Відповідність

Щебенево-піщана суміш

тонни

1440

Якість повинна відповідати чинним ДСТУ

Фракція 0-40 (С7)

2. Замовник залишає за собою право зменшення обсягів залежно від реальної потреби та наявності фінансування.

3. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар, передбачений цією документацією, якість якого відповідає чинним ДСТУ.

4. Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару:

- доставка товару здійснюється за адресою, передбаченою цією документацією;

- здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару.

5. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

6. Загальні умови поставки товарів:

- строки поставки – з 01.11.2023 р. по 31.12.2023 р., за заявками Замовника протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки на поставку в залежності від фактичної потреби в частині визначення обсягів постачання.

- поставка товару здійснюється партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби Замовника.

7. Поставка здійснюється за адресою Замовника в робочі дні та години (понеділок - п’ятниця, з 8:00 - 17:00).

8. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність ДСТУ.

9. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах.

10. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.

8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом отриманих комерційних пропозицій з вартістю за 1 тонну від потенційних постачальників:

1

ФОП БОНДАРЕНКО ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ

455,00

2

ТОВ «ОКДЗ»

472,00

3

ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД»

460,00

Очікувана сума закупівлі становить: (455,00 грн. + 472,00 грн. + 460,00 грн.)/3 пропозиції = 462,34 грн.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування: Чи бажаєте ви щоб на території Ружинської ТГ увімкнули вуличне освітлення?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних