Інформація про стан документообігу Ружинської селищної ради за 9 місяців 2023 року
Робота загального відділу Ружинської селищної ради здійснюється відповідно до Положення про загальний відділ Ружинської селищної ради, Інструкції з діловодства в Ружинській селищній раді та її виконавчому комітеті.
За 9 місяців 2023 року зареєстровано та направлено у роботу
за резолюціями керівництва 4414 документів, з них:
- Адміністрація Президента України, Верховна Рада України, Міністерства та їх структурні підрозділи – 895;
- розпорядження начальника Житомирської обласної військової адміністрації та начальника Бердичівської районної військової адміністрації (копії) – 71;
- листи Житомирської обласної ради та Житомирської обласної військової адміністрації – 707;
- відділи та управління Житомирської обласної військової адміністрації – 436;
- листи Бердичівської районної військової адміністрації та Бердичівської районної ради – 468;
- відділи та управління Бердичівської районної військової адміністрації – 383;
- правоохоронні та контролюючі органи – 262;
- підприємства, установи та організації – 1192.
За звітний період 2023 року зареєстровано 844 листи вихідної документації.
Також протягом 9 місяців 2023 року через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади надійшло 255 службових документів.
У звітному періоді загальним відділом здійснювалися заходи, спрямовані на покращення управлінської діяльності у сфері організації діловодства та роботи з документами, зокрема:
- проводився моніторинг виконання вхідних документів;
- систематично здійснювалося нагадування керівникам структурних підрозділів щодо своєчасного виконання документів, які перебувають на контролі.
Із зареєстрованих 4414 листів вхідної документації, що надійшли до загального відділу за 9 місяців 2023 року перебувало на контролі 2051 документ.
Загальний відділ Ружинської селищної ради