Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ГОСПОДАРНИК РУЖИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТЇ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
____________ Віра ПОЛІЩУК
13.09.2023
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Дизпаливо, бензин А-95
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ГОСПОДАРНИК РУЖИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТЇ
1.2. місцезнаходження замовника: 13601, Житомирська область, Бердичівський район, смт. Ружин, вул. Незалежності, 2
1.3. ідентифікаційний код замовника: 44909166
1.4. категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.1 ст.2 Закону).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Дизпаливо, бензин А-95, код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 151620,00 грн. сто п’ятдесят одна тисяча шістсот двадцять гривень 00 копійок)
4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2610
5. Вид закупівлі: запит ціни пропозиції, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи
6. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-09-13-004400-a
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Товар (бензин А-95 та дизельне паливо) повинен відповідати діючим державним стандартам або технічним умовам, що має бути підтверджено в пропозиції конкурсних торгів. Відпуск палива має здійснюватися на запропонованих Учасником стаціонарних АЗС по бланкам-дозволам (талонам) цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні за потребою Замовника. Талони, карти, скрейтч-карти повинні бути дійсними на всій території України (крім тимчасово окупованих територій). Учасник повинен мати можливість видачі талонів, карт, скрейтч-карт на всю замовлену кількість придбаного Замовником бензину та дизельного палива. Строк дії талонів, карт, скрейтч-карт на видачу бензину та дизельного палива має становити не менше 12 місяців з дня їх видачі. У разі закінчення строку їх дії на видачу бензину та дизельного палива, Учасник повинен мати можливість провести їх обмін на інші. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на талони, карти або скретч-карти нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на нового зразку, в тому числі стосовно талонів, карт або скрейтч-карт, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також інших витрат, визначених законодавством.
8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість передбачена змінами до кошторису на 2023 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на дизельне паливо та бензин А-95, актуальних на момент моніторингу, а саме, шляхом аналізу оголошених відкритих торгів з особливостями на веб-сайті Prozorro:
Дизельне паливо |
Бензин |
||||
UA-2023-09-13-006559-a |
53 |
15900 |
UA-2023-09-13-006410-a |
55 |
60500 |
UA-2023-09-13-005772-a |
52 |
130000 |
UA-2023-09-13-006123-a |
55 |
60500 |
UA-2023-09-13-005484-a |
53,33 |
80000 |
UA-2023-09-13-005413-a |
54,05 |
100000 |
UA-2023-09-13-005462-a |
56,25 |
135000 |
UA-2023-09-13-004866-a |
51,43 |
90000 |
UA-2023-09-13-004674-a |
56,95 |
62640 |
UA-2023-09-13-004307-a |
53,27 |
479430 |
54,31 |
53,75 |
Таким чином очікувана вартість закупівлі становить : (2000 літрів х 54,31 грн.) + (800 літрів + 53,75) = 108620,00 грн. + 43000,00 грн. – 151620,00 грн.