Відбулося чергове засідання виконавчого комітету Ружинської селищної ради
Сьогодні під час чергового засідання виконавчого комітету Ружинської селищної ради, яке пройшло під головуванням селищного голови Людмили Біляк, члени комітету обговорили та затвердили 30 проектів рішень, що стосувалися як різних сфер життєдіяльності громади, так і окремих її жителів. Одним з питань, які розглянув виконавчий комітет, було питання щодо розгляду звернень громадян за І півріччя 2023 року. За звітний період до селищної ради надійшло 2013 звернення громадян, які розглянуто відповідно до вимог законодавства. У зв’язку з кадровими змінами, ряд питань порядку денного стосувався затвердження нового складу комісій, які створені для здійснення повноважень селищної ради. Відповідно до звіту про роботу адміністративної комісії, за період з 01.01.2023 року по 01.07.2023 року зареєстровано та розглянуто 18 протоколів про адміністративні правопорушення. За звітний період до адміністративної відповідальності було притягнуто 13 осіб, на яких накладено адміністративні стягнення у вигляді штрафу на загальну суму 46 835,00 грн. Згідно плану роботи виконавчого комітету селищної ради, члени виконкому заслухали та затвердили звіт про виконання селищного бюджету Ружинської селищної ради за І півріччя 2023 року. На виконання повноважень у сфері охорони дитинства, розглянуто ряд питань, що стосуються захисту прав дітей. Серед питань, які розглянув виконавчий комітет, також був звіт директора комунальної установи «Господарник» Ружинської селищної ради Житомирської області за І півріччя 2023 року. Відповідно до звіту, станом на 01.07.2023 року, чисельність працюючих складає 16 осіб штатних працівників та 16 осіб, які працюють за цивільно-правовими договорами. Основною метою діяльності установи є виконання комплексу робіт щодо утримання території громади у належному санітарному стані, забезпечення благоустрою та безпеки її жителів Ружинщини. У розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету загального та спеціального фондів, за звітний період проведено видатків: - на заробітну плату КУ «Господарник» Ружинської селищної ради Житомирської області – 1502632, 44 грн; - на нарахування на оплату праці – 327417, 76 грн; - оплата послуг (крім комунальних) – 11553,00 грн; - на закупівлю предметів та матеріалів, обладнання – 307105,44 грн; - на оплату послуг (крім комунальних) – 75600,00 грн. Крім того, на засіданні погоджено режим роботи одного із закладів торгівлі, що функціонує на території Ружинської громади. Протягом першого півріччя 2023 року відбулося 7 засідань виконавчого комітету на яких розглянуто 110 питань та прийнято відповідних рішень. Всі рішення прийняті задля покращення якості життя громади, захисту дітей та недієздатних громадян, а також - забезпечення прав та добробуту всіх її членів. Засідання виконавчого комітету є важливим інструментом розв’язання поточних питань та покращення соціального становища громади.