Аналіз стану документообігу та розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за І квартал 2023 року
Робота загального відділу Ружинської селищної ради здійснюється відповідно до Регламенту Ружинської селищної ради, Положення про загальний відділ Ружинської селищної ради, Інструкції з діловодства в Ружинській селищній раті та її виконавчому комітеті.
За І квартал 2023 року зареєстровано та направлено у роботу за резолюціями керівництва 1394 документи, що на 36% більше,ніж у І кварталі 2022 року (880), з них:
- Адміністрація Президента України, Верховна Рада України, Міністерства та їх структурні підрозділи – 289, що на 61% більше ніж у І кварталі 2022 р. (113);
- розпорядження голови Житомирської обласної військової адміністрації, Бердичівської районної військової адміністрації (копії) – 32, що на 53% більше ніж у І кварталі 2022 р. (15);
- листи Житомирської обласної ради та Житомирської обласної військової адміністрації – 119, що на 14% більше ніж у І кварталі 2022 р. (102);
- відділи та управління Житомирської обласної військової адміністрації – 159, що на 32% більше ніж у І кварталі 2022 р. (108);
- листи Бердичівської районної військової адміністрації та Бердичівської районної ради – 168, що на 4% менше ніж у І кварталі 2022 р. (175);
- відділи та управління Бердичівської районної військової адміністрації – 107, що на 9% менше ніж у І кварталі 2022 р. (117);
- правоохоронні та контролюючі органи – 75, що на 27% більше ніж у І кварталі 2022 р. (56);
- підприємства, установи та організації – 445, що на 56% більше ніж у І кварталі 2022 р. (194).
Також протягом звітного періоду 2023 року через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади надійшло 76 службових документів, що на 376 % більше ніж у І кварталі 2022 р. (17).
У І кварталі 2023 року загальним відділом здійснювалися заходи, спрямовані на покращення управлінської діяльності у сфері організації діловодства та роботи з документами, зокрема:
- проводився моніторинг виконання вхідних документів;
- систематично здійснювалося нагадування керівникам структурних підрозділів щодо своєчасного виконання документів, які перебувають на контролі.
З 1394 документів, що надійшли до загального відділу за І квартал 2023 р., було взято на контроль 489, що на 40 % більше у порівнянні зі звітним періодом 2022 р. (з 880 документів взято на контроль 293 документи).
На виконання забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення громадян, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Ружинською селищною радою протягом І кварталу 2023 року проводилась певна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.
Так, протягом І кварталу 2023 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 97 звернень громадян, що на 3% менше ніж у І кварталі 2022р. (101), з яких:
- з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення – 41, що на 412% більше ніж у І кварталі 2022р. (8);
- із земельних питань – 27, що на 45% більше ніж у І кварталі 2022р. (15);
- з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 10, що на 55% менше ніж у І кварталі 2022р. (22);
- з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 14, що на 57% більше ніж у І кварталі 2022р. (6);
- з інших питань, що відносяться до роботи селищної ради та її виконавчого комітету – 5, що на 45 звернень менше ніж у І кварталі 2022р. (50).
Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян через загальний відділ зареєстровано:
- колективних звернень - 2, що дорівнює кількості звернень у І кварталі 2022 р. (2);
- депутатських звернень – 9, що на 33% менше ніж у І кварталі 2022р. (6);
Усі звернення розглядалися з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян».
Відповідно до розпорядження селищного голови від 19.01.2023 № 20 «Про встановлення днів виїзних особистих прийомів громадян селищним головою на 2023 рік» та з метою оперативного вирішення нагальних питань життєзабезпечення населення введено в практику проведення селищним головою виїзних прийомів громадян з особистих питань за місцем проживання. Згідно затвердженого графіка виїзних особистих прийомів селищним головою за I квартал 2023 року селищний голова побувала в 10 населених пунктах громади, які входять до складу 4 старостинських округів. Всі питання, з якими звертались громадяни, були проаналізовані та поставлені на контроль для повного вирішення. В зв’язку повномасштабним вторгненням на територію України Російською Федерацією виїзний особистий прийом селищним головою протягом І кварталу 2022 року не проводився.
Також, протягом І кварталу 2023 р. до селищної ради через загальний відділ надійшло 19 запитів на доступ до публічної інформації, що на 26% більше ніж у І кварталі 2022 р. (14). Всі запити опрацьовані своєчасно з дотриманням вимог та термінів Закону України про «Доступ до публічної інформації».
Начальник загального відділу Юлія ФЕДОРОВИЧ