Відділ державної реєстрації селищної ради інформує про Порядок видачі довідок
1.Довідка про фактичне місце проживання особи відмінне від місця реєстрації даної особи, видається на вимогу громадянина особисто при пред’явленні паспорта громадянина України.
2.Для видачі довідки громадянин надає наступні документи: – паспорт громадянина України із зазначенням місця реєстрації; – акт обстеження житлово-побутових умов, складений депутатом міської ради, в якому вказується інформація про фактичне місце проживання.
3.Для отримання довідки про фактичне місце проживання особи, яка померла, заявник подає наступні документи: – паспорт громадянина України із зазначенням місця реєстрації заявника; – акт обстеження житлово-побутових умов, складений депутатом міської ради, в якому вказується інформація про фактичне місце проживання померлого. -копія документу, що підтверджує родинні зв’язки між заявником та померлим.
4.Для отримання довідки необхідно подати документи в оригіналі або копії документів, засвідчені нотаріально. У разі відсутності повного пакету документів, довідка не видається.