Методична підтримка інклюзивних процесів
Інклюзивна форма навчання вимагає налагодження співпраці між педагогами, фахівцями ІРЦ та адміністраціями закладів. Співпраця інклюзивно-ресурсного центру із закладами освіти важлива складова у роботі комунальної установи.
На території Ружинської селищної громади нараховується 11 інклюзивних освітніх закладів. Зарічанська школа – один із них. Семеро учнів із особливими освітніми потребами здобувають освіту в інклюзивних класах. Кожен такий клас має асистента вчителя, який допомагає педагогам здійснювати навчальний процес в усьому класі та разом з батьками входить в команду психолого-педагогічного супроводу.
Директорка комунальної установи «Ружинський інклюзивно-ресурсний центр» Ружинської селищної ради Осадча Л.П. провела засідання команд психолого-педагогічного супроводу цього закладу. Всі учасники навчального процесу отримали консультації, методичні рекомендації щодо ефективності роботи команд