РУЖИНСЬКА ГРОМАДА

Житомирська область, Бердичівський район

Як залишатися на зв'язку в критичній ситуації?

Дата: 20.10.2022 12:14
Кількість переглядів: 129

Держспецзв’язку рекомендує обмежити споживання мобільного зв’язку до мінімуму:

– використовуйте фіксовані мережі зв?язку завжди, якщо є така можливість – до речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi;

– за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів;

– віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;

– скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку;

– встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;

– вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах: Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію “Фонове завантаження” / у розділі “Через мобільну мережу” вимкніть “Автозавантаження медіа”

– якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом;

– завантажте всю необхідну інформацію в пам?ять смартфона або запишіть на папірці.

Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:

1. Підписатись на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.

2. Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати зв?язок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м) Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв’язку:

Bridgefy

Android https://bit.ly/3OuPIFs

iOS https://apple.co/3EBZHV9

Walkie Talkie

Android https://bit.ly/3rLWtJh

iOS https://apple.co/3vz7O0B

Two Way: Walkie Talkie

Android https://bit.ly/3xMZQU4

iOS https://apple.co/3OwrydH

3. Не залишати укриття до закінчення сигналу тривоги, навіть якщо в укритті немає зв?язку.

Поради Держспецзв’язку, що робити, якщо не працює мобільний інтернет та зв?язок за посиланням тут.

Якщо потрібна термінова допомога:

1. Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.

2. Вкажіть такі дані:

– місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості)

– що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті)

– скільки людей із вами, стан здоров’я (специфічні хвороби, наприклад, діабет)

– травмування та час, коли зазнали травм

– потреби (ліки, їжа, вода)

3. Якщо немає зв’язку — збережіть інформацію в чорнетках та надішліть, щойно з?явиться зв’язок.

Як скористатися національним роумінгом?

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

1. Вимкніть автовибір мережі:

Android: Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS: Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

2. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.

3. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію “Фонове завантаження” / у розділі “Через мобільну мережу” вимкніть “Автозавантаження медіа”

4. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.

5. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений “Режим польоту”. З?ясуйте, чи є зв’язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв’язок працює:

– перезавантажте телефон;

– вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;

– спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.

6. Якщо зв’язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв’яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.

7. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв’язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних