Інформація про стан роботи з розгляду звернень громадян за 2021 рік
За 2021 рік до Ружинської селищної ради від жителів громади надійшло 2546 звернень. З метою оперативного вирішення нагальних питань життєзабезпечення населення введено в практику проведення керівництвом селищної ради особистий прийом. На особистому прийомі селищного голови прийнято – 107 заяв. Всі питання, з якими звертались громадяни, були проаналізовані та поставлені на контроль для повного вирішення.
За звітній період старостами громади було отримано 2585 звернень, з них 390 письмово.
Аналіз письмових звернень свідчить про те, що найбільше їх надійшло з питань:
- земельних відносин сільського господарства та екології - 2239;
- юридичної та кадрової роботи - 902;
- соціального захисту населення-1495;
-житлово-комунального господарства, містобудування,архітектури та будівництва - 171;
- колективних звернень - 79.
З Урядової Гарячої Лінії Житомирської обласної державної адміністрації до Ружинської селищної ради надійшло - 12 звернень.
Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Ружинської селищної ради питання щодо розгляду звернень громадян розглядались на засіданні виконавчого комітету. На сторінках веб-сайту опубліковані інформації про стан роботи розгляду звернень громадян за І півріччя та за 9 місяців 2021 р.