У округах громади продовжується звітування старост
У Ружинській громаді продовжуються загальні збори мешканців, які розпочалися ще минулого тижня. Їх мета - проаналізувати роботу старост та громад, почути думки людей з тих чи інших питань, обговорити плани на майбутнє, визначитись з пріоритетними напрямками у роботі органу місцевого самоврядування.
Такі збори-звіти цього тижня відбулися у Вербівському, Верхівнянському, Ягнятинському, Бистрицькому, Голубівському та Немиринецькому старостинських округах. Скрізь звучать різні проблеми від людей, але серед них є і чимало тотожних.
Достатньо цікавими та змістовними є і звіти самих старост, котрі, по суті, є ключовими посадовими особами на території сіл громади. Так, наприклад, староста Вербівського старостинського округу Леся Дмитренко, відзвітувавши про свою роботу за 9 місяців, розповіла про економічний та соціально-культурний розвиток своєї старостинської території.
Зокрема, на території очолюваного нею округу нині нараховується 498 дворів, у яких проживає 502 людини. З початку року померло 10 людей. Цифра невтішна, але ще більш прикрим є те, що за цей само час у селах старостинського округу не народилося жодної дитини. Незважаючи на це, на території Вербівки та Трубіївки, які входять до округу, функціонують ФАП, Будинок культури, бібліотека. Їх діяльність – головний біль, але і головне завдання як старости, так і загалом селищної ради.
Як вже зазначалося, на загальних зборах громадян люди обговорювали різні проблемні питання. Але найактуальніші з них - ті, які є типовими для більшості сіл: ремонт доріг, транспортне сполучення, освітлення загальних територій. Всі ці питання не лише взяті на контроль, але й будуть покладені в основу як програми стратегічного розвитку громади, розраховану до 2027 року, так і до комплексного плану просторового розвитку громади. Обидва ці фундаментальні документи наразі знаходяться у активній стадії розробки. І у подальшому, по закінченні зустрічей у селах, вивчення думки та потреб мешканців, будуть доопрацьовані та винесені на розгляд депутатів ради.