РУЖИНСЬКА ГРОМАДА

Житомирська область, Бердичівський район

Покращення якості надання адмінпослуг є одним із ключових елементів успішного процесу децентралізації

Дата: 10.02.2021 16:05
Кількість переглядів: 886

У рамках Програми «U-LEAD з Європою» проведено тренінг-навчання з працівниками Ружинської селищної ради.

Тема тренінгу «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами Центру надання адміністративних послуг». Модератор заходу – Олена Ставицька.

Під час засідання розглянуто пиняття ділового етикету і культури комунікації з населенням, етики та етикету ділового спілкування з відвідувачами центру, технології ефективної комунікації та багато інших питань, які значно покращать якість надання послуг ружинцям.Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування: Чи бажаєте ви щоб на території Ружинської ТГ увімкнули вуличне освітлення?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних