Робота команд психолого-педагогічного супроводу
Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання в освітньому закладі. В центрі уваги команди психолого-педагогічного супроводу є дитина з особливими освітніми потребами, дотримання і відстоювання її інтересів, повага до індивідуальних особливостей, зберігання конфіденційності та недопущення дискримінації і порушення прав дитини. Досягти цього можливо лише у команді колективу освітнього закладу із залученням батьків дитини з ООП, а також фахівців ІРЦ та іншої міжвідомчої співпраці.
Відповідно до плану роботи, директор та фахівці комунальної установи «Ружинський іклюзивно-ресурсний центр» Ружинської селищної ради брали участь у 16 засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу в Ружинському ліцеї. Під час засідань учасники обговорювали результати спостережень за дитиною, висновки ІРЦ, затверджували індивідуальні програми розвитку, розклад занять та графіки роботи педагогів, що надаватимуть корекційно-розвиткові послуги, визначали цілі та подальші напрямки підтримки дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище.







