Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за І квартал 2025 року
Робота загального відділу Ружинської селищної ради з питань розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і з урахуванням вимог ч. 2 ст. 20 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», яким передбачено неприпустимість обмежень прав громадян на звернення під час воєнного стану.
Протягом І кварталу 2025 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 154 звернення громадян, з них:
- з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення – 68;
- із земельних питань – 30;
- з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 19;
- з питань захисту прав дітей – 8;
- з інших питань, що відносяться до роботи селищної ради та її виконавчого комітету – 29.
Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян, які надійшли через загальний відділ селищної ради за І квартал 2025 року зареєстровано:
- депутатських звернень – 2;
- колективних звернень – 6;
- електронних петицій через офіційний веб-сайт Ружинської територіальної громади – 5;
- звернень, які надійшли через Урядову «гарячу лінію» Житомирської ОВА – 5.
Усі звернення розглядалися з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян».
Також протягом І кварталу 2025 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 6 запитів на доступ до публічної інформації. Дані запити опрацьовані своєчасно з дотриманням вимог та термінів Закону України «Про доступ до публічної інформації».