РУЖИНСЬКА ГРОМАДА

Житомирська область, Бердичівський район

Аналіз стану документообігу та розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за І квартал 2023 року

Дата: 21.04.2023 09:05
Кількість переглядів: 253

Фото без опису

       Робота загального відділу Ружинської селищної ради  здійснюється відповідно  до Регламенту Ружинської селищної ради, Положення про загальний відділ Ружинської селищної ради, Інструкції з діловодства в Ружинській селищній раті та її  виконавчому комітеті.

    За І квартал 2023 року зареєстровано та направлено у роботу за резолюціями керівництва 1394 документи, що на 36% більше,ніж у І кварталі 2022 року (880), з них:

  • Адміністрація Президента України, Верховна Рада України, Міністерства та їх структурні підрозділи – 289, що на 61%  більше ніж у І кварталі 2022 р. (113);
  • розпорядження голови Житомирської обласної військової адміністрації, Бердичівської районної військової адміністрації (копії) – 32, що на 53%  більше ніж у І кварталі 2022 р. (15);
  • листи Житомирської обласної ради та Житомирської обласної військової адміністрації – 119, що на 14%  більше ніж у І кварталі 2022 р. (102);
  • відділи та управління Житомирської обласної військової адміністрації – 159, що на 32%  більше ніж у І кварталі 2022 р. (108);
  • листи Бердичівської районної військової адміністрації та Бердичівської районної ради – 168, що на 4%  менше ніж у І кварталі 2022 р. (175);
  • відділи та управління Бердичівської районної військової адміністрації – 107, що на 9%  менше ніж у І кварталі 2022 р. (117);
  • правоохоронні та контролюючі органи – 75, що на 27%  більше ніж у               І кварталі 2022 р. (56);
  • підприємства, установи та організації  – 445, що на 56%  більше ніж у І кварталі 2022 р. (194).

Також протягом звітного періоду 2023 року  через систему електронної взаємодії  органів виконавчої влади надійшло 76 службових документів, що на     376 % більше ніж у І кварталі 2022 р. (17).

У І кварталі  2023  року  загальним відділом здійснювалися заходи, спрямовані на покращення управлінської діяльності у сфері організації діловодства та роботи з документами, зокрема:

  • проводився моніторинг  виконання вхідних документів;
  • систематично здійснювалося нагадування керівникам структурних підрозділів  щодо своєчасного виконання документів, які перебувають на контролі.

      З 1394 документів, що надійшли до загального відділу за І квартал 2023 р., було взято на контроль 489, що на 40 % більше у порівнянні зі звітним періодом 2022 р. (з 880 документів взято на контроль 293 документи).

          На виконання забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення громадян, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Ружинською селищною радою протягом   І кварталу 2023 року проводилась певна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

       Так, протягом І кварталу 2023 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 97 звернень громадян, що на  3% менше ніж  у І кварталі 2022р. (101), з яких:

-         з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення  – 41, що на  412% більше ніж  у І кварталі 2022р. (8);

-         із земельних питань – 27, що на  45% більше ніж  у І кварталі 2022р. (15);

-         з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 10, що на  55% менше ніж  у І кварталі 2022р. (22);

-         з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 14, що на  57% більше ніж  у І кварталі 2022р. (6);

- з інших питань, що відносяться до роботи селищної ради та її виконавчого комітету  –  5, що на 45 звернень менше ніж  у І кварталі 2022р. (50).

Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян через загальний відділ зареєстровано:

  • колективних звернень - 2, що дорівнює кількості звернень у І кварталі                2022 р. (2);
  • депутатських звернень – 9, що на  33% менше ніж  у І кварталі 2022р. (6);

       Усі звернення розглядалися з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян».

    Відповідно до розпорядження селищного голови від 19.01.2023 № 20 «Про встановлення днів виїзних особистих прийомів громадян селищним головою на 2023 рік» та з  метою оперативного вирішення нагальних питань життєзабезпечення населення введено в практику проведення селищним головою  виїзних прийомів громадян з особистих питань за місцем проживання. Згідно затвердженого графіка  виїзних особистих прийомів селищним головою за                         I квартал 2023 року  селищний голова  побувала в  10 населених пунктах громади, які входять до складу  4 старостинських округів. Всі питання, з якими звертались громадяни, були проаналізовані та поставлені на контроль для повного вирішення. В зв’язку повномасштабним вторгненням на територію України Російською Федерацією виїзний особистий прийом селищним головою протягом І кварталу 2022 року не проводився.

        Також, протягом І кварталу 2023 р. до селищної ради через загальний відділ надійшло 19 запитів на доступ до публічної інформації, що на 26% більше ніж  у               І кварталі 2022 р. (14). Всі запити опрацьовані своєчасно з дотриманням вимог та термінів Закону України про «Доступ до публічної інформації».

 Начальник загального відділу                                                      Юлія ФЕДОРОВИЧ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування: Чи бажаєте ви щоб на території Ружинської ТГ увімкнули вуличне освітлення?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних