Сектор містобудування, архітектури та будівництва управління ЖКГ Ружинської селищної ради інформує
Сектором містобудування, архітектури та будівництва управління ЖКГ Ружинської селищної ради проводиться робота відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна» від 7 липня 2021 р. № 690, який визначає процедуру присвоєння, зміни, коригування адрес об’єктів будівництва, будинків, будівель, споруд, окремих частин об’єкта, які є самостійними об’єктами права на нерухоме майно (квартир, гаражних боксів, машиномісць, інших житлових та нежитлових приміщень). Наявність поштової адреси є необхідною умовою для здійснення будь-якої операції з нерухомістю, чи то укладення договору купівлі-продажу, дарування та інших нотаріальних дій пов’язаних з об’єктами нерухомості. Перелік документів може різнитися в кожному випадку зокрема(присвоєння, зміна, коригування). Для присвоєння, зміни, коригування адреси об’єкта нерухомості необхідно подати наступні документи:
заява із зазначенням причини (присвоєння, зміни, коригування) адреси;
копії документів, що посвідчують особу та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
документ, що посвідчує право власності на об'єкт нерухомого майна;
копія документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку(за наявності).
Стосовного даного питання звертатися до Управління ЖКГ Ружинської селищної ради вул.Незалежності (Бірюкова), 2, II поверх каб.№25