Про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Ружинської селищної ради
Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень, рішення виконавчого комітету Ружинської селищної ради від 24.11.2022 року №164 «Про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Ружинської селищної ради», в період з 01.12.2022 року по 28.02.2023 року буде проводитись перереєстрація громадян, які перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевірятимуться їх облікові дані. Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:
Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (Ф-№2) всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку;
Копія свідоцтва про право власності та технічного паспорта (у випадку проживання у власному будинку або приватизовані квартирі);
Копії паспортів (1,2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів сім’ї;
Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім’ї, в т.ч. неповнолітніх дітей;
Довідки з місця роботи (навчання) черговика та дорослих членів сім’ї, копія пенсійного посвідчення;
Копія свідоцтва про одруження (народження дітей) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї;
Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку;
Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) у черговика та членів сім’ї нерухомого майна та приватизованої житлової площі. Громадяни, які, станом на 01.03.2023 р., не пройдуть перереєстрацію та не поновлять свої облікові дані, не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов. Документи подавати до управління житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва Ружинської селищної ради каб. №25 за адресою вул.Бірюкова, 2 смт.Ружин.