Про стан розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за березень 2025 року
Робота загального відділу Ружинської селищної ради з питань розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і з урахуванням вимог ч. 2 ст. 20 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», яким передбачено неприпустимість обмежень прав громадян на звернення під час воєнного стану.
Протягом березня 2025 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 49 звернення громадян, з них:
- з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення – 19;
- із земельних питань – 10;
- з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 7;
- з питань захисту прав дітей – 1;
- з інших питань, що відносяться до роботи селищної ради та її виконавчого комітету – 12.
Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян, які надійшли через загальний відділ селищної ради у березні 2025 року зареєстровано:
- депутатських звернень – 1;
- колективних звернень – 3;
- звернень, які надійшли через Урядову «гарячу лінію» Житомирської ОВА – 3.
Усі звернення розглядалися з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян».