Методичне засідання для асистентів вчителів інклюзивних закладів освіти Ружинської громади: досвід, перспективи та вдячність за важливу працю
Методичне засідання для асистентів вчителів інклюзивних закладів освіти Ружинської громади Ружинської селищної ради відбулося на базі комунальної установи «Ружинський інклюзивно-ресурсний центр»
Зустріч пройшла в атмосфері відкритості та конструктивного діалогу, де освітянська спільнота Ружинщини обговорила ключові питання та виклики інклюзивної освіти. У заході взяла участь секретар селищної ради Юлія Маковчук, яка висловила щиру вдячність педагогам за їхню важливу працю та вагомий внесок у виховання молодого покоління та вручила сертифікати учасникам воркшопу «Впровадження супервізії в громадах: стратегії та практики».
Керівник зазначила, що воркшоп відбувся наприкінці минулого року в листопаді у Житомирі та був присвячений впровадженню супервізії у шести громадах Житомирщини в межах пілотного проєкту з удосконалення системи управління безпечним освітнім середовищем. Ініціатором проєкту виступило Міністерство освіти і науки України спільно з Фондом Президента України з підтримки освіти, науки та спорту. Проєкт реалізується за участі Міністерства внутрішніх справ України, за підтримки ЮНЕСКО та уряду Японії.
Під час засідання т.в.о. начальника відділу освіти Ружинської селищної ради Наталія Охрімчук наголосила на перспективах розвитку інклюзії у сучасній системі освіти.
Директор інклюзивно-ресурсного центру Лідія Осадча підсумувала діяльність установи у 2024 році, звернувши увагу на особливості організації навчання для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в нинішніх умовах.
Окрім того, до виставки «Педагогічна Житомирщина – 2025. Добрі практики» свої роботи представили асистенти вчителів: Людмила Атаманчук (Зарічанська гімназія), Інна Яскович (Зарудинецький ліцей) та Лариса Король (Ягнятинський ліцей).
Фахівці центру Лілія Іванчук і Тетяна Плаксіна надали педагогам методичні рекомендації та практичні поради щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами, зокрема тими, хто має труднощі з читанням і письмом.