Про стан документообігу Ружинської селищної ради за І півріччя 2024 року
Документообіг в Ружинській селищній раді здійснюється відповідно до Регламенту Ружинської селищної ради, Положення про загальний відділ Ружинської селищної ради, Інструкції з діловодства в Ружинській селищній раді та її виконавчому комітеті.
За І півріччя 2024 року зареєстровано та направлено для опрацювання
за резолюціями керівництва 2859 документів, з них:
- Адміністрація Президента України, Верховна Рада України, Міністерства та їх структурні підрозділи – 580,
- розпорядження голови Житомирської обласної військової адміністрації, Бердичівської районної військової адміністрації (копії) – 59,
- листи Житомирської обласної ради та Житомирської обласної військової адміністрації – 248,
- відділи та управління Житомирської обласної військової адміністрації – 319,
- листи Бердичівської районної військової адміністрації та Бердичівської районної ради – 342,
- відділи та управління Бердичівської районної військової адміністрації – 233,
- правоохоронні та контролюючі органи – 160,
- підприємства, установи та організації – 795.
Протягом звітного періоду 2024 року через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади до селищної ради через загальний відділ надійшло 112 службових документів, а також 28 запитів на доступ до публічної інформації. Всі запити опрацьовані своєчасно з дотриманням вимог та термінів Закону України про «Доступ до публічної інформації».
У І півріччі 2024 року загальним відділом здійснювалися заходи, спрямовані на покращення управлінської діяльності у сфері організації діловодства та роботи з документами, зокрема:
проводився моніторинг виконання вхідних документів;
систематично здійснювалося нагадування керівникам структурних підрозділів щодо своєчасного виконання документів, які перебувають на контролі.
З 2859 документов, що надійшли до загального відділу за І півріччя 2024 р., було взято на контроль 1632.