Інформація Про стан роботи з розгляду звернень громадян за 2023 рік
Інформація
Про стан роботи з розгляду
звернень громадян за 2023 рік
Ружинська територіальна громада будує свою роботу із зверненнями громадян у відповідності із Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
За період роботи з 01 січня по 31 грудня 2023 року до Ружинської територіальної громади надійшло 504 звернення громадян через загальний відділ, з яких:
- з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення – 246 Аналіз звернень громадян свідчить, що найбільше надійшло звернень громадян по питанню соціального захисту – (47,5 %).
- із земельних питань – 94 (19.7 %),
- з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 64 (13,4 %),
- з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей, освіти – 42 (8,8%) ,
- з питань антикорупційного законодавства – 26,
- з юридичних питань – 10,
- інші – 14.
Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян через загальний відділ зареєстровано: колективних звернень - 18, депутатських звернень – 21.
З Урядової Гарячої Лінії Житомирської обласної державної адміністрації до загального відділу надійшло - 16 звернень (по питаннях: житлово – комунального господарства, благоустрою та виплати соціальної допомоги).
Враховуючи актуальність проблем, пов’язаних з роботою щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, дотримання вимог інструкції з ведення діловодства в Ружинській селищній раді, працівниками загального відділу вживаються всі можливі заходи з метою покращення роботи працівниками структурних підрозділів селищної ради з питань розгляду звернень громадян.
Усі звернення розглядалися з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян».