Пошук

Інформація Про стан роботи з розгляду звернень громадян за 2023 рік

Дата: 24.01.2024 09:40
Кількість переглядів: 52

Інформація

Про стан роботи з розгляду

звернень громадян за 2023 рік

 

Ружинська територіальна громада будує свою роботу із зверненнями громадян у відповідності із Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За період роботи з 01 січня по 31 грудня 2023 року  до Ружинської територіальної громади надійшло 504 звернення громадян через загальний відділ, з яких:

-         з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення  – 246 Аналіз звернень громадян свідчить, що найбільше  надійшло звернень громадян по питанню соціального захисту –  (47,5 %).

-         із земельних питань – 94 (19.7 %),

-         з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 64 (13,4 %),

-         з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей, освіти – 42 (8,8%) ,

-         з питань антикорупційного законодавства – 26,

-         з юридичних питань – 10,

-         інші – 14.

Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян через загальний відділ зареєстровано: колективних звернень - 18, депутатських звернень – 21.

 

 З Урядової Гарячої Лінії Житомирської обласної державної адміністрації до загального відділу надійшло - 16 звернень (по питаннях: житлово – комунального господарства, благоустрою та виплати соціальної допомоги). 

Враховуючи актуальність проблем, пов’язаних з роботою щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, дотримання вимог інструкції  з ведення діловодства в Ружинській селищній раді, працівниками загального відділу  вживаються всі можливі заходи з метою покращення роботи працівниками структурних підрозділів селищної ради з питань розгляду звернень громадян.

Усі звернення розглядалися з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян».

 

 


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь