Інформація про стан документообігу та розгляду звернень громадян Ружинської селищної ради за І півріччя 2023 року у порівнянні з І півріччям 2022 року
Робота загального відділу Ружинської селищної ради здійснюється відповідно до Регламенту Ружинської селищної ради, Положення про загальний відділ Ружинської селищної ради, Інструкції з діловодства в Ружинській селищній раті та її виконавчому комітеті.
За І півріччя 2023 року зареєстровано та направлено у роботу
за резолюціями керівництва 2905 документів, що на 52% більше,
ніж у І півріччі 2022 року (1530), з них:
- Адміністрація Президента України, Верховна Рада України, Міністерства та їх структурні підрозділи – 580, що на 63% більше ніж у І півріччі 2022 р. (215);
- розпорядження голови Житомирської обласної військової адміністрації, Бердичівської районної військової адміністрації (копії) – 59, що на 51% більше ніж у І півріччі 2022 р. (29);
- листи Житомирської обласної ради та Житомирської обласної військової адміністрації – 248, що на 28% більше ніж у І півріччі 2022 р. (179);
- відділи та управління Житомирської обласної військової адміністрації – 319, що на 38 % більше ніж у І півріччі 2022 р. (199);
- листи Бердичівської районної військової адміністрації та Бердичівської районної ради – 342, що на 14% більше ніж у І півріччі 2022 р. (295);
- відділи та управління Бердичівської районної військової адміністрації – 233, що на 6% більше ніж у І півріччі 2022 р. (219);
- правоохоронні та контролюючі органи – 160, що на 34% більше ніж у І півріччі 2022 р. (106);
- підприємства, установи та організації – 795, що на 63% більше ніж у І півріччі 2022 р. (294).
Також протягом звітного періоду 2023 року через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади надійшло 194 службові документи, що на 55% більше ніж у І півріччі 2022 р. (87).
У І півріччі 2023 року загальним відділом здійснювалися заходи, спрямовані на покращення управлінської діяльності у сфері організації діловодства та роботи з документами, зокрема:
- проводився моніторинг виконання вхідних документів;
- систематично здійснювалося нагадування керівникам структурних підрозділів щодо своєчасного виконання документів, які перебувають на контролі.
З 2905 документів, що надійшли до загального відділу за І півріччя 2023 р., було взято на контроль 1699, що на 42 % більше у порівнянні зі звітним періодом 2022 р. (з 1530 документів взято на контроль 425 документи).
На виконання забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення громадян, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Ружинською селищною радою протягом І півріччя 2023 року проводилась певна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.
Так, протягом І півріччя 2023 року до селищної ради через загальний відділ надійшло 213 звернень громадян, що на 34% більше ніж у І півріччі 2022р. (143), з яких:
- з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення – 91, що на 76% більше ніж у І півріччі 2022р. (28);
- із земельних питань – 77, що на 55% більше ніж у І півріччі 2022р. (35);
- з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 40, що на 5% менше ніж у І півріччі 2022р. (42);
- з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 29, що на 45% більше ніж у І півріччі 2022 р. (16);
- з інших питань, що відносяться до роботи селищної ради та її виконавчого комітету – 45, що на 31 звернення менше ніж у І півріччі 2022р. (59).
Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян через загальний відділ зареєстровано:
- колективних звернень - 10, що на 30% більше ніж у І півріччі 2022 р. (7);
- депутатських звернень – 11, що на 27% більше ніж у І півріччі 2022р. (8);
Усі звернення розглядалися з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян».
Відповідно до розпорядження селищного голови від 19.01.2023 № 20 «Про встановлення днів виїзних особистих прийомів громадян селищним головою на 2023 рік» та з метою оперативного вирішення нагальних питань життєзабезпечення населення введено в практику проведення селищним головою виїзних прийомів громадян з особистих питань за місцем проживання. Згідно затвердженого графіка виїзних особистих прийомів селищним головою за I півріччя 2023 року селищний голова побувала в 15 населених пунктах громади, які входять до складу 7 старостинських округів. Всі питання, з якими звертались громадяни, були проаналізовані та поставлені на контроль для повного вирішення. В зв’язку повномасштабним вторгненням на територію України Російською Федерацією виїзний особистий прийом селищним головою протягом І півріччя 2022 року не проводився.
Також, протягом І півріччя 2023 р. до селищної ради через загальний відділ надійшло 28 запитів на доступ до публічної інформації, що на 64% більше ніж у І півріччі 2022 р. (10). Всі запити опрацьовані своєчасно з дотриманням вимог та термінів Закону України про «Доступ до публічної інформації».