Як УБД оформити пільги на «комуналку»?
Ветерани війни мають низку пільг, зокрема, на комунальні послуги. Громадянину, який отримав посвідчення «учасника бойових дій» та хоче оформити пільги на оплату житлово-комунальних послуг, потрібно звернутися до органу Пенсійного фонду (ПФУ) та подати заяви:
про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП);
про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.
Заява до ЄДАРП подається:
або особисто;
або в електронній формі через вебпортал електронних послуг ПФУ;
або поштою.
Також заяви з необхідними документами та відомостями від учасників бойових дій приймаються посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад або військових адміністрацій та посадовими особами центрів надання адміністративних послуг, виключно з формуванням електронної справи та передаються до ПФУ протягом трьох робочих днів з дати надходження.
При поданні заяви для внесення відомостей до ЄДАРП учасник бойових дій пред’являє:
паспорт громадянина України;
документ, що підтверджує право на пільги;
дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспорт з відповідною відміткою (для фізичних осіб, які через релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган).
Інформацією про місце проживання людини є відомості, що були внесені до паспорта як місце реєстрації
Для підтвердження фактичного місця проживання (за потреби) учасник бойових дій надає:
довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
договір оренди;
довідку про сплату житлово-комунальних послуг за іншою (відмінною від місця реєстрації) адресою;
інший офіційний документ, що підтверджує фактичне місце проживання пільговика. В разі відсутності таки документів, подається акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи. Такий акт складається посадовою особою виконавчого органу сільської, селищної або міської ради відповідної територіальної громади.