Пошук

Як залишатися на звʼязку в критичній ситуації: Центр комунікації зібрав основні поради

Дата: 16.12.2022 13:48
Кількість переглядів: 85


 
Використовуйте фіксовані мережі звʼязку завжди, якщо є така можливість – до речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi.
Якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом.
Завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці.
Віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками.
Скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку.
Встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube.
Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах: Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».
Відмовтесь від відео на користь текстових форматів.
 
Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.
 
Можна заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати звʼязок, якщо зникне мережа.
 
 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь