Інформація про розгляд звернень громадян, які надійшли до Ружинської селищної ради за І півріччя 2022 року
За І - півріччя 2022 року до Ружинської селищної ради надійшло 12226 звернень громадян.
Аналіз звернень громадян свідчить, що найбільше надійшло звернень громадян по питанню соціального захисту – 11647 (95,2%):
- реєстрація та надання соціальної допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам - 6196 українців;
- допомоги внутрішньо переміщеним особам продовольча місія від Aгентства ООН у справах біженців – 3682 українців;
- гуманітарним штабом Ружинської селищної ради опрацьовано звернення та надано допомогу внутрішньо переміщеним особам та найбільш потребуючим категоріям населення громади - 1769 заяв, зокрема:
- березень місяць – 206,
- квітень місяць – 547,
- травень місяць – 649,
- червень місяць – 367.
Кількість прийнятих зверненнь з питань отримання гуманітарної допомоги при гуманітарному штабі громади в розрізі населених пунктів розподілилися в наступній кількості та відсотвковому співвідношенні від загальної кількості, а саме:
- м. Київ – 493 (27,9%),
- Київська область – 697 (39,4%),
- Донецьк та Донецька область – 145 (8,2%),
- Чернігів та Чернігівська область – 71 (4%),
- Харків та Харківська область 97 (5,5%),
- Житомир та Житомирська область – 65 (3,7%),
- Херсон та Херсонська область –70 (4%),
- Миколаїв та Миколаївська область – 54 (3,1 %),
- Запоріжжя та Запорізька область – 35 (2%),
- Ружинська громада (найбільш потребуючих категорій населення громади) – 42 (2,4 %),
які отримали:
- продуктові набори (крупи, макарони, олія, цукор, чай, консерви, молоко тощо) – 1586;
- набір із засобів особистої гігієни ( мило, шампунь, крем, зубна щітка та паста тощо) – 1390;
- набір з дитячого харчування ( дитяча суміш, каші, пюре, сік, дитяча пляшка) – 1187;
- підгузки для дітей та дорослих – 1335;
- іграшки – 77.
Щодо отримання фінансової допомоги від держави на оплату комунальних послуг власникам житлових приміщень, які прихистили у себе вдома вимушених переселенців із зони проведення бойових дій надійшло - 398 звернень, зокрема:
- березень – 42 звернення,
- квітень – 231 звернення,
- травень – 90 звернення,
- червень – 35 звернення.
181 звернення від громадян України надійшло до селищної ради через загальний відділ, з яких:
- з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення – 43,
- з кадрових питань – 40,
- із земельних питань – 33,
- з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності, стратегічного розвитку, транспорту, містобудування, архітектури та будівництва – 31,
- з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей –21,
- з питань соціально-економічного розвитку – 13.
Із загальної кількості заяв, скарг та пропозицій громадян через загальний відділ зареєстровано: колективних звернень - 6, депутатських – 5.
З Урядової Гарячої Лінії Житомирської обласної державної адміністрації до загального відділу надійшло - 6 звернень, по питаннях: житлово комунального господарства, благоустрою та виплати соціальної допомоги.
Враховуючи актуальність проблем, пов’язаних з роботою щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, дотримання вимог інструкції з ведення діловодства в Ружинській сільській раді, праціниками загального відділу вживаються всі можливі заходи з метою покращення роботи працівниками структурних підрозділів селищної ради з питань розгляду звернень громадян.
Усі звернення, розглядалися з дотримання вимог статті 20 Закону України «Про звернення громдян».