Ружинська громада
Житомирська область, Бердичівський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про стан роботи з розгляду  звернень громадян за 2021 рік

Дата: 28.01.2022 10:40
Кількість переглядів: 408

     За 2021 рік до Ружинської селищної ради від жителів громади надійшло 2546 звернень. З метою оперативного вирішення нагальних питань життєзабезпечення населення введено в практику проведення керівництвом селищної ради особистий прийом. На особистому прийомі селищного голови прийнято – 107 заяв. Всі питання, з якими звертались громадяни, були проаналізовані та поставлені на контроль для повного вирішення.

   За звітній період старостами громади було отримано 2585 звернень, з них 390 письмово.

   Аналіз письмових звернень свідчить про те, що найбільше їх надійшло з питань:

- земельних відносин сільського господарства та екології - 2239;  

- юридичної та кадрової  роботи - 902;

- соціального захисту населення-1495;

-житлово-комунального господарства, містобудування,архітектури та     будівництва - 171;

- колективних звернень - 79.

  З Урядової Гарячої Лінії Житомирської обласної державної адміністрації до Ружинської селищної ради надійшло - 12 звернень.

   Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Ружинської селищної ради  питання щодо розгляду звернень громадян  розглядались на засіданні виконавчого комітету. На сторінках веб-сайту опубліковані інформації про стан роботи розгляду звернень громадян за І півріччя та за 9 місяців 2021 р.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь