Ружинська громада
Житомирська область, Бердичівський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про стан роботи з  розгляду  звернень громадян за 9 місяців  2021 року

Дата: 12.10.2021 15:53
Кількість переглядів: 10

Ружинська селищна рада будує свою роботу із зверненнями громадян у відповідності із Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Робота по зверненнях громадян постійно знаходиться в полі зору керівництва  селищної ради та взято на особистий контроль розгляд звернень учасників АТО та пільгової категорії населення.

За період роботи з 01.01.2021 по 01.10.2021 року до Ружинської селищної ради від жителів громади надійшло 2319 звернення. Аналіз письмових звернень свідчить про те, що найбільше їх надійшло з питань:

  • земельних відносин сільського господарства та екології - 1442;      
  • юридичної та кадрової  роботи - 945; 
  • соціального захисту населення-129;
  • житлово-комунального господарства, містобудування,архітектури та     будівництва - 45; 
  • колективних звернень - 44 . 

 

З Урядової Гарячої Лінії Житомирської обласної державної адміністрації до Ружинської селищної ради надійшло - 9 звернень.

З метою оперативного вирішення нагальних питань життєзабезпечення населення введено в практику проведення керівництвом селищної ради особистий прийом. На особистому прийомі селищного голови прийнято – 95 заяв. Всі питання, з якими звертались громадяни, були проаналізовані та поставлені на контроль для повного вирішення.

Враховуючи актуальність проблем, повязаних з роботою щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, дотримання вимог інструкції з ведення діловодства структурними підрозділами селищної ради, керівництвом громади вживаються всі можливі заходи з метою покращення роботи з даного питання.

На сторінках веб-сайту опублікована інформація про стан роботи розгляду звернень громадян за І півріччя 2021 року.

Особлива увага при розгляді приділяється зверненням, які надійшли від учасників АТО та їх сімей, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, одиноких мало- забезпечених громадян. При потребі надається допомога у вирішені соціально-побутових питань. Проводяться комісійні виїзди.
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь