Як відновити втрачені документи на нерухомість: покроковий алгоритм
Дублікати втрачених документів, ви можете отримати у того самого нотаріуса, де ви отримували оригінали.
Цей нотаріус може вам видати дублікати наступних документів:
▪️договір купівлі-продажу,
▪️договір дарування,
▪️договір міни,
▪️свідоцтва про спадщину за законом або заповітом.
Якщо ви не пам’ятаєте, який саме нотаріус проводив реєстрацію вашого документа, ви можете отримати платну довідку з Реєстру на сайті Мінюсту (https://online.minjust.gov.ua/information/), (https://t.me/ua_lawyer) яка містить інформацію про дату реєстрації та нотаріуса, що її здійснив.
ЦНАПи можуть видавати дублікати свідоцтва про приватизацію нерухомого майна. Перелік необхідних документів потрібно уточнювати у ЦНАПах, де надаються такі послуги.
Що робити, якщо вам відмовили?
У випадку відмови в оформленні документів на право власності або в отриманні дубліката питання вирішується в судовому порядку.
До заяви до суду варто долучити письмову відмову нотаріуса чи іншого органу, який видає документи на право власності.